Porquê?

Porquê?

06-09-2009

A demanda dum ensino galego e de qualidade é umha constante na tradiçom soberanista do nosso país. A subordinaçom política, económica e social da Galiza converteu o ensino público numha arma desgaleguizadora e alienante ao serviço de interesses alheios que favorecêrom ao mesmo tempo o desmantelamento e abandono do ensino público. Este processo propiciou o desenvolvimento de resistências e luitas do nosso povo em defesa dum ensino público e galego.

Esta experiência acumulada de luitas e resistência deriva da necessidade objectiva que a nossa naçom tem de se dotar de instrumentos próprios com que exercer a sua soberania em funçom do seu desejo de supervivência.

A Escola Popular Galega quer ser um instrumento à disposiçom da comunidade nacional galega para exercermos a soberania educativa a partir de um ensino solidário e crítico, orientado à transmissom de saberes e valores vinculados à experiência comunitária galega. Por que nom precisamos nem Espanha nem o capitalismo, para exercer desde já a nossa soberania educativa e formativa. Mais, insistimos, nom como fetiche, senom como meio necessário para asegurarmos futuro à nossa naçom.

A constituiçom dum ensino nacional é umha condiçom ineludível para a construçom dumha sociedade galega soberana, é a nós que corresponde fazer o caminho , a Escola Popular Galega é apenas um passo nessa direcçom que precisa da participaçom e implicaçom das galegas e galegos que aspiramos a umha educaçom própria.

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

Feeds XML

powered by b2evolution free blog software