A formaçom continua em Lugo com o texto "Rostos da crise", de Jorge Benstein, no vindouro dia 11

A formaçom continua em Lugo com o texto "Rostos da crise", de Jorge Benstein, no vindouro dia 11

02-12-2009

O Grupo de Estudos do Mádia Leva e a Escola Popular Galega vam fechando este seu primeiro trimestre, dedicado a estudar os diagnósticos que se fam sobre a crise capitalista. Dedicou-se o mês de Outubro a rever alguns clássicos do marxismo e o próprio Marx; continuou-se em Novembro estudando a "teoria do colapso" segundo o debate dos anos 30, através dum documento de Giacomo Marramao. E remata-se o ano (e o trimestre) com um longo texto de Jorge Benstein, "Rostos da crise".

Este conhecido analista da esquerda internacional (e colaborador em muitos meios latinoamericanos e lusófonos) amplia o conceito "crise", para defender a tese do colapso da civilizaçom burguesa em muitas ordes: na económica, mas também a militar, a tecnológica, a política, a cultural ou a ambiental.

A sessom de debate decorrerá na noite do 11 de Dezembro, depois da ceia habitual. Trás o debate, o Grupo de Estudos e a EPG preparám um caderninho formativo com as conclusons deste trimestre, para favorecer o debate no ámbito nacional.

Quem se quiger apontar a esta última sessom do trimestre terá que fazê-lo na lista aberta no centro social. Tamém aqui poderá recolher os textos, disponíveis desde o dia 2 de Dezembro.

Sem comentários ainda

Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

blog software