Retomam-se as sessons de formaçom em Lugo arredor da crise e as alternativas

Retomam-se as sessons de formaçom em Lugo arredor da crise e as alternativas

06-01-2010

Depois do obrigado parom natalício, o Grupo de Estudos do Mádia Leva e a EPG retomam a actividade do primeiro trimestre, que se valorizou mui positivamente por assistência e participaçom.

Avaliada a natureza da crise que se está a viver, passamos neste segundo trimestre a estudar as alternativas em andamento. As primeiras sessons do debate centrarám-se nas diferentes visons e linhas de acçom no campo independentista e da esquerda, tentando deslindar o que som simples modas intelectuais (passageiras e diversionistas) das correntes de pensamento de fundo que podem acompanhar umha praxe digna de tal nome.

Para tal efeito, disponibilizamos umha escolma de textos de Xosé Manuel Beiras, Alain Touraine, Serge Latouche e Alex Callinicos. Repassarám-se assi diferentes variedades da esquerda tolerada, também conhecida como "cidadanismo", e valorará-se o "ajuste de contas" que, desde o marxismo, acomete Alex Callinicos contra Toni Negri e outros.

Os textos estarám a disposiçom das pessoas assistentes desde a próxima segunda feira no centro social. A cea-colóquio decorrerá na sexta 15 a partir das 21hoo.

Sem comentários ainda

Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

CMS software