Escola Popular prepara encontro nacional de professorado soberanista

Escola Popular prepara encontro nacional de professorado soberanista

22-02-2010

Depois da última reuniom do nosso claustro, celebrada em 20 de Fevereiro, decidimos lançar umha nova iniciativa dirigida às e aos profissionais do ensino. Dado o interesse demonstrado por algumhas pessoas que trabalham neste campo laboral, abrirá-se umha linha de intervençom, modesta mas com visos de perdurar, focada ao ensino regrado.

Por tal motivo, a EPG prepara um encontro nacional dirigido a todo o professorado que, no país, se move em chaves soberanistas. Tratará-se de coordenar no possível a sua intervençom, com o intuito de paliar carências que o sistema educativo espanhol afunda: possibilidade de espalhar unidades didácticas e materiais, partilha de recursos lingüísticos e novas tecnologias em galego internacional, ou mesmo a materializaçom dum velho projecto: um currículum nacional galego que cubra as necessidades básicas do alunado.

Seja como for, serám as próprias pessoas assistentes as que decidam o alcanço da iniciativa. Estará aberta a todos os níveis do ensino, do primário ao universitário, e a todas as disciplinas. Publicitaremos quanto antes a data do encontro, que decorrerá na primavera deste 2010.

Sem comentários ainda

Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution