Inciamos debate e apresentaçons dos três livros co-editados pola Escola

Inciamos debate e apresentaçons dos três livros co-editados pola Escola

23-10-2010

Como já vimos informando no nosso blogue, estamos a pôr a disposiçom dos movimentos populares do país vários livros sobre a questom nacional e social, com o intuito de que sirvam para a formaçom e o debate.

Ao longo do passado curso -e primeiro de vida da nossa Escola- tiramos do prelo três títulos: 'Todas as guerras. Escolma de artigos de Santiago Alba Rico'; 'A defesa da Terra e a dialéctica do progresso'; 'Recessom ou colapso. A questom da crise nos marxismos'. Os dous primeiros fôrom co-editados com o portal galizalivre e o último com o Grupo de Estudos Mádia leva.

No passado 9 de Outubro, graças ao Cineclube de Compostela, apresentamos 'A defesa da Terra' num colóquio sobre o agro galego, em companhia de Lídia Senra (SLG) e Xosé Manuel Beiras (BNG), na casa da cultura de Arçua. O documento, umha reflexom contra o desarrolhismo e os seus nefastos efeitos na esquerda, é de autoria colectiva e anónima. No vindouro dia 5 de Novembro, no CS Mádia leva, será apresentada a mesma obra para dar passo ao debate.

Por outra banda, no dia 20 de Novembro, no CS A Fouce, celebrará-se um seminário da EPG como o título 'De que serve o marxismo'. A base para a discussom acha-se no livro 'Recessom ou colapso...', que reflecte sobre as duas visons antagónicas sobre as crises que, desde Marx até a actualidade, atravessam o movimento obreiro.

Iremos informando pontualmente neste blogue sobre posteriores apresentaçons.

Lembramos que as pessoas interessadas na compra dos livros podem encaminhar um correio a escolapopularhistoria@gmail.com.

Sem comentários ainda

Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution