Seminário "De que serve o marxismo?" para ajudar a luitar e compreender a crise

Seminário "De que serve o marxismo?" para ajudar a luitar e compreender a crise

16-11-2010

Será o vindouro sábado 20 de Novembro, no Centro Social "A Fouce", no Val da Amaía. A EPG pretende, com este curso, extender territorialmente as reflexons e os debates que, no passado ano, tivérom lugar no CS Mádia leva. O Grupo de Estudos desta localidade trabalhou um curso inteiro na compreensom da natureza da crise em andamento. De tal trabalho saiu o livro "Recessom ou colapso? A questom da crise nos Marxismos?", que já está a circular por vários centros sociais do país.

O seminário, dumha maneira breve e amena, abrirá-nos as portas à compreensom do pensamento marxista originário. Centrará-se nos seus conceitos chave, na sua utilidade para as luitas galegas no século XXI e, como nom, na natureza das convulsons económicas que estamos a viver.

A sessom será coordenada por Júlio Teixeiro, professor de Filosofia e membro do Grupo de Estudos do Mádia leva, que apresentará o tema para dar lugar ao debate. A cita é no CS A Fouce a partir das 16hh00. Depois da charla teremos umha ceia no próprio local, cujos ingressos irám para a Fouce, que nos cede amavelmente o espaço.

As pessoas interessadas em participar devem encaminhar um correio para escolapopularhistoria@gmail.com.

Sem comentários ainda

Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

blogging software