Curso sobre o regionalismo e o nacionalismo conservador na Galiza

Curso sobre o regionalismo e o nacionalismo conservador na Galiza

28-02-2011

A área de História da EPG organiza um novo curso desta vez sobre o regionalismo e o nacionalismo conservador na Galiza de pós-guerra. O curso está programado para o 12 de março às 16:30 horas no CS Sem Um Cam de Ourense e será leccionado por Antóm Santos e Tiago Andelo, ambos historiadores com experiência e pratica investigadora sobre o regionalismo e o nacionalismo galego de tendência liberal-conservadora.

A primeira parte do curso será impartida por Antóm Santos e versará sobre o regionalismo franquista. Analizará as estrategias que seguirom os sobreviventes do sector conservador do Partido Galeguista (Álvaro Cunqueiro, Filgueira Valverde, etc.) que no pós-guerra buscarom acovilho e protecçom no seio do regime franquista.

A segunda parte do curso será impartida por Tiago Andelo quem disertará sobre o nacionalismo moderado e liberal-conservador na Galiza de pós-guerra. A sua análise e investigaçom céntra-se nas diferentes tentativas de erguer na Galiza umha alternativa nacionalista moderada e de centro-direita, traçando umha linha de continuidade que vai desde o sector conservador dos homes de Galaxia e de Ramóm Pinheiro até a refundaçom do Partido Galeguista em 1978 e o projecto pseudo-nacionalista da Coalición Galega liderado por Franqueira e apoiado na sua rede clientelar e caciquil.

Para anotar-se no curso há que enviar um correio de confirmaçom com nome e apelidos ao seguinte endereço: escolapopularhistoria@gmail.com

Este trámite é fundamental pois sem um número mínimo de pessoas o curso nom se fará

Sem comentários ainda

Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

blog engine