Editamos dous novos livros aproveitando a celebraçom do Dia da Pátria

Editamos dous novos livros aproveitando a celebraçom do Dia da Pátria

27-07-2011

A EPG aproveitou o nosso dia grande para achegar ao público interessado duas novas propostas de pensamento e acçom, editadas no já clássico formato com que sairam do prelo outras obras recentes.
Nesta ocasiom, vários membros da EPG redigírom o livro 'Arredismo e tradiçom. O campesinado galego face a modernizaçom'. A obra, de intençom divulgativa, pretende oferecer à militáncia, sobretodo mais nova, um retrato da sociedade tradicional galega e do seu enfrentamento secular com o poder estatal, intervindo de cheio no debate sobre o futuro rural.
De autoria coletiva é a obra 'Palavras sem maiúsculas. Experiências militantes na Galiza (1970-2005)', que reune um total de treze tertúlias mantidas polo Grupo de Estudos 'A Fouce' com mais dumha dúzia de ativistas de distintas épocas. Polas conversas desfila a história contemporánea do nosso país contada por militantes obreiros, feministas, estudantis, repressaliados, ocupas, músicos combativos, siareiros ou antimilitaristas.
A acolhida de ambas obras nos postos de material do Dia da Pátria foi mais que boa, nomeadamente no caso do livro 'Palavras sem maiúsculas'.
Quem quiger conseguir estes livros antes de começarmos, no curso vindouro, um ciclo de apresentaçons, pode fazer as suas encomendas a escolapopularnacional@gmail.com.

Sem comentários ainda

Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution