Desde a Cooperativa de Consumo Consciente de Árbore e a Asociación Ecoloxista Verdegaia, convidámos-vos a participar no Obradoiro de Teatro da Oprimida que terá lugar no dia 20 de Outubro das 17.30h ás 21.30h da tarde no local da Escola Popular Galega na rúa Real 12 da zona velha.
Que é o Teatro da Oprimida?
O Teatro da Oprimido começa nos anos 60 no Brasil impulsado principalmente polo dramaturgo, director e teórico de teatro Augusto Boal, nascido em Rio de Janeiro em 1931. Num contexto histórico de repressom política, Boal buscou sempre loitar contra todas as formas de opressom, desenvolvendo a sua luita a favor das exploradas e oprimidas a través dum teatro de fasquia política, libertaria e transformadora.
Trata-se dumha forma de Teatro, entre tantas outras, no entanto, diferéncia-se por asumir que todas somos actores e actrices e que o público debe ser o protagonista da acçom teatral, o que lhe outorga um carácter extremadamente inovador, criativo e, especialmente, democrático e participativo.
Cales som os obxectivos?
Com este obradoiro de introduçom ao Teatro da/o Oprimida/o pretende-se conhecer algúns conceptos básicos desta metodologia e experimentar algúns exercicios de desmecanizaçom do corpo e da mente. Poderemos explorar a criatividade e a imaginaçom como ferramenta de transformaçom social; partilhar e debater problemas sociais e opressons vividas, bem como as suas causas e consequências e potenciais soluçons; e desta forma aprofundar a capacidade de acçom colectiva e cooperativa e capacitar para umha cidadania transformadora.
Estrutura do Obradoiro:
1ª parte ? 30 minutos
· Boas-vindas e Apresentaçons das pessoas e da Oficina
· Exercícios Vitamina/Quebra-gelo e de Construçom de Grupo
2ª parte ? 1 hora 30 minutos
· O que é o Teatro do Oprimida: história, conceitos e práticas
· Exercícios de desmecanizaçom do corpo e mente
· Teatro Imaxen: experimentar algunhas técnicas
3ª parte ? 2 horas
· Teatro Fórum ? situaçoes de opressão: partilha e debate através das técnicas do Teatro Fórum
· Avaliaçom, Palavras Finais e Despedidas
As pessoas interesadas podem contactar no correio de vigo@verdegaia.org ou no telefono 661240605