Segunda sessom dedicada à crise capitalista, com o debate de várias focagens do marxismo

Segunda sessom dedicada à crise capitalista, com o debate de várias focagens do marxismo

29-10-2009

Na sexta feira 30 de Outubro, e a partir das 21:00h, o Grupo de Estudos do Mádia Leva e a Área de Movimentos Sociais da EPG reiniciam o trabalho teórico sobre a crise capitalista.

Trás a ceia, abordará-se de novo o debate do primeiro bloco de textos que fôrom disponiblizados. Assi, logo de conhecermos um pouco mais polo miúdo alguns trechos d'O Capital e dos Grundisse de Marx, passamos a estudar outros desenvolvimentos da teoria crítica. Os textos para o debate desta jornada som fragmentos da obra (Re)introdución ao marxismo (F. Marzoa, 1980), e os artigos "Quanto custa o mundo?" e "O mito da produtividade. Desenvolvimento tecnológico, racionalizaçom e desemprego" (R. Kurz, 2008 e 1996, respectivamente).

Esclarecidos estes aspectos, e dentro de outros quinze dias, abordaremos outro bloco de textos, volcados especificamente a esta crise que padecemos.

Lembrar a toda a gente que as pessoas interessadas devem inscrever-se no CS Mádia Leva para concretizar assi a entrega dos textos e as vagas para a ceia.

Sem comentários ainda

Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

multiblog