Categoria: "Actividades"

COMUNICADO DA EPG EM RELAÇOM COM AS DETENÇONS DE MILITANTES INDEPENDENTISTAS

03-12-2011

A Escola Popular Galega, ante os gravíssimos e criminossos feitos acontecidos nos últimos dias em relaçom com a detençom de seis militantes independentistas galegas e galegos, quer manifestar o seguinte:A nossa entidade manifesta o seu apoio incondic… more »
Organizamos I Encontro de Iniciativas Comunitárias Galegas

10-11-2011

O vindouro 19 de novembro celebrará-se, com a colaboraçom do CS Revira de Ponte Vedra, um I Encontro de Iniciativas Comunitárias Galegas. Pretende ser umha jornada de conhecimento mútuo e formaçom de todos (ou de boa parte de) esses projetos soberanistas… more »
A vindoura sessom de história da Galiza em Lugo será o 18 de novembro

10-11-2011

Com motivo da celebraçom do magusto dos centros sociais da cidade, a sessom formativa em história da Galiza, que co-organizamos com o Grupo de Estudos Mádia leva, adia-se para a sexta feira 18 de novembro, à hora habitual. Às 22h00 daremos começo a um de… more »
Obradoiro de Teatro da Oprimida no local da EPG

18-10-2011

Desde a Cooperativa de Consumo Consciente de Árbore e a Asociación Ecoloxista Verdegaia, convidámos-vos a participar no Obradoiro de Teatro da Oprimida que terá lugar no dia 20 de Outubro das 17.30h ás 21.30h da tarde no local da Escola Popular Galega na… more »
Publicamos programa do primeiro trimestre do curso

03-10-2011

Depois da etapa preparatória do verao, já temos pronto o programa formativo deste primeiro trimestre. Depois de dous cursos de experiência, privilegiamos umha nova focagem: organizamos umha cantidade menor de cursos, dando peso àqueles que foram melhor r… more »
Editamos dous novos livros aproveitando a celebraçom do Dia da Pátria

27-07-2011

A EPG aproveitou o nosso dia grande para achegar ao público interessado duas novas propostas de pensamento e acçom, editadas no já clássico formato com que sairam do prelo outras obras recentes.Nesta ocasiom, vários membros da EPG redigírom o livro 'Ar… more »
Seminário de história do movimento galego no CS O Pinche

11-07-2011

Em colaboraçom com o centro social ourensano, a EPG organiza umha nova sessom de história do movimento galego, a cargo dum membro da nossa entidade. Será na vindoura sexta feira 15 de julho, a partir das 20h00 do serám. Os e as companheiras do centro soc… more »
Projetamos video da palestra 'Crises no capitalismo', de Sérgio Lessa

30-06-2011

Será na vindoura sexta feira dia 1, a partir das 21h30, em colaboraçom com o Grupo de Estudos do Mádia leva, no centro social do mesmo nome. Imos fechando o curso com mais reflexons sobre a crise capitalista em andamento, tema estrela das nossas últimas… more »
Organizamos debate sobre decrescimento e pico do petróleo em colaboraçom com o CS Aturuxo

18-06-2011

Graças à colaboraçom das companheiras e companheiros do CS Aturuxo, levamos o debate sobre o decrescimento à comarca do Barbança. Será na vindoura sexta feira 24 de Junho, a partir das 20h30, no local social boirense. Participarám Manuel Casal Lodeiro,… more »
Projetamos o documentário 'Crash course' na vindoura sexta feira no CS Mádia leva

08-06-2011

Neste final de curso, os estudos sobre a crise, com especial atençom ao colapso energético, venhem em formato audiovisual. Na vindoura sexta feira 10, projetaremos o documentário 'Crash course', umha aproximaçom académica e com certa carga crítica (que n… more »
O decrescimento a debate no bairro ferrolao de Esteiro

05-06-2011

Continuamos no nosso ciclo de debate sobre o movimento decrescentista. Nesta ocasiom em Ferrol, e em colaboraçom com a Associaçom Vicinal de Esteiro. Juntamos numha mesa redonda diferentes posiçons sobre o colapso ambiental: a do Sindicato Labrego Galego… more »
Apresentaçom dos livros de Ramón Fernández Durán no local da EPG

03-06-2011

Na próxima quarta feira (8 de junho) às 19.30h, Verdegaia organiza na Escola Popular Galega (Rúa Real nº 12, Zona Velha de Vigo) a apresentaçom dos últimos livros de Ramón Fernández Durán, recentemente falecido, sobre o colapso do sistema capitalista e… more »
Projetamos documentário 'Colapso' no Mádia leva

01-06-2011

Para continuarmos com o debate sobre a crise energética em andamento, co-organizamos com o Grupo de Estudos 'Mádia leva' a projeçom do documentário 'Colapso', que aborda as consequências do 'peak oil' nas vindouras décadas. Como sempre, a sessom será dep… more »
Debate sobre decrescimento na sexta feira 27 em Compostela

25-05-2011

Nesta ocasiom, o debate sobre decrescimento celebra-se em Compostela, no CS Arredista. Um membro do Ateneu Proletário Galego e um representante da própria EPG avaliarám as teses e as realizaçons práticas deste movimento social. A sessom é aberta e estav… more »
Grupode estudos de Lugo centrará-se nesta sexta feira na discussom da crise energética

09-05-2011

Trás termos rematada a primeira parte da crise capitalista na Galiza, o Grupo de Estudos Mádia Leva, em colaboraçom com a EPG, alternará os conteúdos dos debates nas sextas feiras cada quinze dias. Na vindoura, dia 13 de maio, abordaremos umha questom j… more »
Actividades de educaçom ambiental no local da EPG

04-05-2011

Este sábado 7 de maio a organizaçom ecologista Verdegaia pom em andamento a primeira das JORNADAS DE EDUCAÇOM AMBIENTAL PARA CATIVAS/OS. O programa e a informaçom correspondente para esta primeira jornada é a seguinte: 1º jornada: reutilizaçom de… more »
Horários de apertura da biblioteca popular da EPG para maio

04-05-2011

Para o mes de maio a biblioteca popular da EPG abrirá com caracter geral as terças, as quintas e os sábados, com excepçom da terça 17 e do sábado 21. O horário de apertura é de 19:00 a 21:00 nas terças e quintas e de 18:30 a 21:00 nos sábados. more »
Publicamos calendário completo de cursos do 3º trimestre

02-05-2011

Remata o curso, e na EPG concluimos a temporada com um programa formativo mais modesto que os anteriores, dado o pouco tempo que temos antes do verao. Centramos a nossa proposta destes meses no debate sobre o decrescimento e em novas achegas à questom or… more »
COMEÇAMOS CICLO DE DEBATES COM PARTIDÁRIOS E DETRATORES DO 'DECRESCIMENTO'

04-04-2011

O movimento decrescentista, recentemente extendido pola Europa, está a derramar tinta nos ambientes ativistas. Tem concitado por sua volta os apoios de muitas pessoas que querem rebater os dogmas desarrolhistas de esquerdas; tem, também, suscitado a opos… more »
NOVOS TEXTOS PARA O DEBATE SOBRE A CRISE NA GALIZA QUE DECORRE NO MÁDIA LEVA

16-03-2011

Nesta sexta feira 18, no centro social Mádia leva e a partir das 21h30, retomamos as tertúlias sobre a crise na Galiza. Nesta ocasiom, disponibilizamos novos textos para avançarmos no temário: o artigo 'Alguns comentários encol dum livro de Santiago Álv… more »
ORGANIZAMOS SEMINÁRIO DE MARXISMO EM COLABORAÇOM COM O CS REVIRA

16-03-2011

Vista a boa acolhida que está a ter o nosso seminário de marxismo -celebrado já em Ordes e Ames-, organizamos umha nova sessom no centro social Revira, em Ponte Vedra, para o sábado 19 de março a partir das 16h00. Será ministrado por Júlio Teixeiro, do G… more »
Palestra de Manoel Santos sobre o decrescimento

11-03-2011

Com o título de "Decrescimento para o câmbio social", a área de Ecologia e Medio Ambiente da Escola Popular Galega organiza umha palestra de Manoel Santos, conhecido ativista ecologista e membro da rede Galiza Nom Se Vende. A palestra decorrerá o próximo… more »
Curso sobre o regionalismo e o nacionalismo conservador na Galiza

08-03-2011

A área de História da EPG organiza um novo curso desta vez sobre o regionalismo e o nacionalismo conservador na Galiza de pós-guerra. O curso está programado para o 12 de março às 16:30 horas no CS Sem Um Cam de Ourense e será leccionado por Antóm Santos… more »
Continuamos o estudo das origens do capitalismo na Galiza

02-03-2011

Na vindoura sexta dia 4, continuamos em cooperaçom com o Grupo de Estudos do CS Mádia leva a estudar as origens da crise na Galiza. Para isso está no prório centro social, a dispor das pessoas interessadas, umha nova escolma de textos. Som os seguintes:… more »
Ampliamos horários de apertura da biblioteca popular da EPG

01-03-2011

A biblioteca popular da EPG amplia o seu horário de apertura oa público. Com caraćter geral abrirá todas as terças, quintas e sábados, de 19h:00 a 21:00 as terças e quintas e de 18h:30 a 21h:00 os sábados.Os dias de apertura do mes de março será… more »
Curso sobre o regionalismo e o nacionalismo conservador na Galiza

28-02-2011

A área de História da EPG organiza um novo curso desta vez sobre o regionalismo e o nacionalismo conservador na Galiza de pós-guerra. O curso está programado para o 12 de março às 16:30 horas no CS Sem Um Cam de Ourense e será leccionado por Antóm Santos… more »
Curso de História do Nacionalismo Galego no CS Arrincadeira

21-02-2011

O próximo sábado 26 de fevereiro decorrerá um novo curso da Área de História da EPG. Desta vez será no CS Arrincadeira de Ribadávia, a partir das 19h:30 e versará sobre a história do nacionalismo galego.O curso será impartido por Antóm Santos, histor… more »
Adia-se seminário sobre crise e marxismo a celebrar em Ourense

19-02-2011

Por problemas de última hora do docente responsável deste seminário, a EPG decidiu adiar a sessom formativa sobre crise capitalista e marxismo que se ia celebrar na vindoura sexta feira 25 de Fevereiro no CS Sem um Cam de Ourense. Em próximas datas info… more »
Nova sessom de debate sobre a crise capitalista na Galiza

17-02-2011

Continuamos as sessons de formaçom em companhia do Grupo de Estudos do CS Mádia leva. Depois de debatermos sobre o filme 'As Encrovas a céu aberto', dedicamos mais umha sessom a alguns aspectos históricos sobre a introduçom do capitalismo na nossa Terra.… more »
INAUGURAMOS BIBLIOTECA POPULAR DA EPG

02-02-2011

Depois dum longo e minucioso trabalho de clasificaçom, registo e catalogaçom que se demorou para além do inicialmente previsto, o próximo 12 de fevereiro abrirá as súas portas a Biblioteca Popular da Escola Popular Galega. A Biblioteca Popular consti… more »
Novos cursos da Área de Ecologia e Medio Ambiente da EPG em Compostela

01-02-2011

Esta quinta feira dia 3 terá lugar a primeira das duas Jornadas formativas sobre temáticas ambientais organizadas pola Gentalha do Pichel e a Escola Popular Galega. Consistirá numha palestra sobre Energia impartida por Xosé Beiras, às 20h30 no Centro Soc… more »
Continuamos sessons do Grupo de Estudos com o debate de textos sobre dependência e campesinado

31-01-2011

Como é a norma, recuperamos a periodicidade quinzenal do nosso Grupo de Estudos em Lugo. Nesta sexta feira, começaremos com a tertúlia sobre o filme 'As Encrovas a céu aberto', que foi projectado na sessom anterior. Com o intuito de mergulharmos de chei… more »
Curso de comunicaçom e maquetaçom celebrará-se o 5 de Fevereiro a partir das 11 da manhá

31-01-2011

Como anunciávamos no nosso programa do trimestre, dedicamos umha das nossas sessons formativas à comunicaçom de ideias e maquetaçom, área fundamental para o activismo social e político. O seminário terá lugar no vindouro sábado 5 de Fevereiro no CS Mádia… more »
Palestra sobre banca ética

21-01-2011

Dando continuidade as palestras temáticas mensais, a organizaçom ecologista Verdegaia programou para o 25 de janeiro (3ª feira, às 20h:30) umha palestra-debate sobre a banca e as finanças éticas. more »
Lidia Senra na EPG para falar da ordenaçom agressiva do medio agrário galego

14-12-2010

Depois do grande sucesso da palestra de Carlos Taibo sobre o decrescimento, esta sexta feira (17 de dezembro), às 20h:00, contaremos com a presença de Lidia Senra, integrante do Sindicato Labrego Galego, que falará sobre as consequências das disposiçons… more »
Curso de história do nacionalismo no centro social Revira

14-12-2010

Com a colaboraçom das e dos companheiros do CS Revira, em Ponte Vedra, dedicaremos o serám da vindoura sexta feira a estudar a história do nacionalismo galego. A área de história da EPG prepara um pequeno seminário que repassará os feitos e processos aca… more »
Carlos Taibo e Lidia Senra na Escola Popular Galega

07-12-2010

Como adiantamos em datas anteriores, na próxima quinta feira (9 de dezembro)às 20h:00 decorrerá no local da Escola Popular Galega (Rúa Real, 12), a apresentaçom do livro e palestra de Carlos Taibo "Decrescimento, crise e capitalismo". Finalmente, nom pod… more »
Tertúlia sobre repressom e solidariedade nas prisons no Grupo de Estudos de Lugo

02-12-2010

Na vindoura sexta 10 de Dezembro, fechamos as actividades deste trimestre, em colaboraçom com o Grupo de Estudos do Mádia leva. Depois de analisarmos -com alguns protagonistas dos feitos- as luitas antimilitarista, obreira e labrega, e depois de conhe… more »
Jornadas de história da Galiza decorrerám em Ordes o dia 4 de Dezembro

26-11-2010

Mais um ano, em colaboraçom com a associaçom Foucelhas, a EPG volve a profundizar nalguns dos capítulos de mais interesse da história do nosso país. Será o vindouro 4 de Dezembro, na casa da Cultura de Ordes, a partir das 11h30 da manhá. Começaremo… more »
DECRESCIMENTO A DEBATE COM CARLOS TAIBO

24-11-2010

O próximo 9 de decembro (quinta feira) vai decorrer no local da EPG em Vigo a apresentaçom do livro ?Decrescimento, crise e capitalismo? autoria de Carlos Taibo, ensaísta e professor galego de Ciências Políticas para além de colaborador habitual da esque… more »
Seminário "experiências militantes na Galiza" dedicará-se à emigraçom e o movimento sindical

22-11-2010

Em colaboraçom com o Grupo de Estudos do Mádia leva, continuamos a repassar algumhas das experiências militantes mais senlheiras da Galiza recente; depois de três sessons, dedicadas respectivamente ao antimilitarismo, o sindicalismo labrego e o sindicali… more »
Seminário "De que serve o marxismo?" para ajudar a luitar e compreender a crise

16-11-2010

Será o vindouro sábado 20 de Novembro, no Centro Social "A Fouce", no Val da Amaía. A EPG pretende, com este curso, extender territorialmente as reflexons e os debates que, no passado ano, tivérom lugar no CS Mádia leva. O Grupo de Estudos desta localida… more »
Inciamos debate e apresentaçons dos três livros co-editados pola Escola

23-10-2010

Como já vimos informando no nosso blogue, estamos a pôr a disposiçom dos movimentos populares do país vários livros sobre a questom nacional e social, com o intuito de que sirvam para a formaçom e o debate. Ao longo do passado curso -e primeiro de vid… more »
Palestra no local da EPG sobre a nova Lei de Costas

08-10-2010

A organizaçom ambientalista Verdegaia continua com as suas palestras mensais sobre diversos temas medio-ambientais. Para esta segunda feira está programada umha nova palestra sobre a Lei de Costas que arestora tramita a Junta De Galiza. A palestra come… more »
Co-editamos o livro "A Defesa da Terra e a dialéctica do progresso"

08-10-2010

Desde a Escola Popular Galega, em colaboraçom com galizalivre.org, continuamos com a nossa actividade editorial. No mes de julho lançamos o livro "A defesa da Terra e a dialéctica do progresso" que está a ter umha muito boa acolhida entre o público.… more »
Palestra no local da EPG sobre a crise económica e as políticas neo-liberais

17-09-2010

A debilidade da economia local está servindo para asentar o poder dos grandes capitais. O alto nivel de paro e precariedade permite ao sistema afondar na reforma neoliberal do mercado de trabalho, recortar as prestaçons e as coberturas sociais, ao tempo… more »
O Dia da Pátria Galega através de experiências pessoais

16-07-2010

A asistência a Compostela no 25 de julho foi para umha infinidade de nacionalistas de todas as geraçons o baptismo político no movimento nacionalista galego. Aqueles moços e moças que se achegavam com curiosidade para participar nas manifestaçons patriót… more »
Organizamos curso de defesa pessoal em Lugo

07-07-2010

Com a chegada da calor, cumprimos umha das nossas promessas iniciais: a EPG começa a desenvolver os seus cursos de educaçom física. Durante os meses de Julho e Agosto, na cidade de Lugo, organizamos um curso intensivo de 'Introduçom à defesa pessoal'.… more »
Palestra em Ribadavia sobre o Dia da Pátria Galega

02-07-2010

A Escola Popular Galega continua com a difussom das suas actividades polos distintos centros sociais do país. Desta vez organizamos umha palestra em colaboraçom com o Centro Social Arrincadeira de Ribadavia. A palestra a celebrar na capital do Ribeiro te… more »
Co-editamos "Todas as guerras", livro de Santiago Alba Rico

19-05-2010

Em colaboraçom com o portal soberanista galizalivre.org, vimos de editar umha recompilaçom de artigos de Santiago Alba Rico, traduzidos ao galego por Beatriz Peres Bieites. As pessoas interessadas em obter este livro (dez euros de preço mais gastos de… more »
Encontro de professorado soberanista celebrará-se no CS A Fouce o 17 de Maio

13-05-2010

Já temos data para o primeiro encontro de professorado soberanista. Será o vindouro 17 de Maio, aproveitando a assistência ao Dia das Letras em Compostela, a partir das 18h00 no CS A Fouce (Ames). Pretendemos reunir profissionais do ensino (público ou… more »
Começa o útimo trimestre de estudo das alternativas à crise no CS Mádia leva

02-05-2010

Depois de duas semanas de férias, e em colaboraçom com o Grupo de Estudos do Mádia leva, retomamos o estudo sobre a crise capitalista em andamento. Dedicámos o primeiro trimestre a conhecer as teorias marxistas da crise, e o debate sobre a "teoria do… more »
Curso da área de sociologia: Movimento obreiro e câmbio social

29-04-2010

Sábado 8 de Maio no Ateneo Ferrolán, em Ferrol.11h. O movimento obreiro na comarca de Ferrol. Eliseo Fernández (historiador).12h. Mulher e mundo laboral. Maria Martinez Iglesias. (Socióloga experta em sociologia do trabalho e sociologia do gênero… more »
Mudança de local de última hora do curso sobre imigraçom na Galiza

23-04-2010

O curso sobre imigraçom trásláda-se ao local do CS ATreu debido a que a Asoc. de Vecinhos de Monte Alto nos negou a última hora de onte a utilizaçom do seu local logo de asegurarnos reiteradas veces que poderiamos realizalo nas suas instalaçons. Agard… more »
Organizamos seminário "Compreendermos a crise à luz do marxismo"

17-04-2010

Qual é a natureza da crise que padecemos? Em que nos ajuda o marxismo a compreendê-la? Estamos ante umha crise cíclica ou ante um colapso terminal? Tencionaremos responder estas e outras perguntas na vindoura sexta feira 23, a partir das 17h00, no centro… more »
Palestra na EPG sobre a história do 1º de maio na Galiza

14-04-2010

A Confederaçom Geral do Trabalho (CGT) organiça para o 27 de abril (terça feira) às 20h.00, umha palestra sobre a História do 1º de maio na Galiza. A palestra corre a cárrego de Isidro Román Lago, militante da CGT e historiador que tem centrado as suas i… more »
PALESTRA NA EPG SOBRE HORTICULTURA URBANA

05-04-2010

Verdegaia e a Asociación Galega de Horticultura Urbana organizam, o vindeiro venres 9 de abril ás 20:00, umha palestra sobre Horticultura Urbana no local da Escola Popular Galega (Vigo, Rúa Real nº 12). "Colhe umha maceta, planta umha leituga, deixa q… more »
Fazemos público o programa formativo do terceiro trimestre

05-04-2010

Iniciamos o terceiro trimestre e, com ele, o trecho final do primeiro curso da Escola Popular Galega, que estreou sede em Vigo e botou a andar o primeiro projecto de formaçom sistemática para o arredismo em particular, e em geral para os movimentos socia… more »
Assembleia aberta de colectivos na EPG com motivo da Conselho de Ministros de Pesca da UE

26-03-2010

O dia 6 de abril vai ter lugar na sede da EPG umha assembleia aberta a todos os colectivos do país com o objectivo de preparar as mobilizaçons ante o próximo Conselho de Ministros de Pesca da UE. A juntança está programada para as 20h.00. Este Conselh… more »
Instalamos balcóm na Festa da Reconquista de Vigo

24-03-2010

Da Área Feminista da EPG informamos que o curso sobre "A influência dos médios de comunicaçom e a sociedade na psicologia e no corpo da mulher" promovido pola Área Feminista e programado para o sábado 27 de março, adia-se para o seguinte trimestre. Nos p… more »
Novas palestras de Verdegaia na Escola

23-03-2010

A organizaçom ecologista Verdegaia prepara duas novas palestras para as próximas datas:- O curriculum oculto nos livros de texto e a educaçom ambiental. 23 de março às 20h.30- Hortas urbanas na Galiza. 9 de abril, sexta feira, às 20h.00.Amba… more »
Fecha-se o trimestre do Grupo de Estudos debatendo várias figuras do marxismo actual

23-03-2010

A Escola Popular e o Grupo de Estudos do Mádia leva fecham o seu segundo trimestre de actividade. As duas sessons que fecham este bloco celebram-se na próxima sexta feira 25, e na vindoura sexta feira 9 de Abril. Na primeira das sessons submeterá-se a… more »
Escola Popular prepara encontro nacional de professorado soberanista

22-02-2010

Depois da última reuniom do nosso claustro, celebrada em 20 de Fevereiro, decidimos lançar umha nova iniciativa dirigida às e aos profissionais do ensino. Dado o interesse demonstrado por algumhas pessoas que trabalham neste campo laboral, abrirá-se umha… more »
Publicitam-se dous novos blocos de debate sobre as alternativas à crise

18-02-2010

A EPG e o Grupo de Estudos do Mádia leva continuam a fazer pública a planificaçom dos seguintes blocos de debate. As sessons procuram, neste trimestre, conhecer com o máximo detalhe cada umha das alternativas à crise que proponhem as distintas escolas de… more »
Adia-se curso da Área Feminista

18-02-2010

Da Área Feminista da EPG informamos que o curso sobre "A influência dos médios de comunicaçom e a sociedade na psicologia e no corpo da mulher" promovido pola Área Feminista e programado para o sábado 27 de março, adia-se para o seguinte trimestre. Nos p… more »
O curso de desenho gráfico e maquetaçom celebrará-se em horário de tarde no sábado 20

17-02-2010

Já temos horário definitivo para o curso de desenho gráfico e maquetaçom. Pola necessidade de partilharmos o centro social com outras iniciativas que também precisam do espaço, celebramos a nossa sessom a partir das 16h00, no centro social A Fouce de Ber… more »
Continua a formaçom sobre história da Galiza, agora no Barbança

09-02-2010

Continuamos a difusom de algum dos aspectos esquecidos da nossa história, nesta ocasiom co-organizando seminários com os colectivos barbançaos Roi Soga e Aturuxo. No sábado dia 13, na Casa da Cultura de Noia, abre-se a jornada às 11h00 da manhá, com… more »
Começam os cursos de "Introduçom ao gênero" e "Relaçons laborais"

03-02-2010

Para esta fim de semana está programado o começo de dous cursos. Na sexta feira 5 de fevereiro, às 19h:00, começa a primeira jornada do primeiro módulo do curso de Relaçons laborais, sindicalismo e movimento obreiro galego. Esta primeira jornada têm um c… more »
Modificaçons nas datas dos cursos da Área Feminista

18-01-2010

Para evitar a coincidência da programaçom da EPG com as mobilizaçons previstas para o 30 de janeiro em Vigo com motivo das detençons dos militantes independentistas vigueses Xurxo e Oscar, o curso de Introduçom ao género previsto para esse dia adia-se p… more »
Distribuimos pequena colecçom de obras de pensamento galego e crítico

16-01-2010

Vista a boa acolhida que estám a ter os cadernos de história editados pola Escola (dos que já se esgotárom as primeiras ediçons), anunciamos no blogue o material do que dispomos. Trata-se de cadernos editados pola própria EPG, ou por colectivos amigos, c… more »
Cursos da Área Feminista

14-01-2010

A Área Feminista da EPG bota a andar com dous cursos para as próximas semanas. A informaçom é a seguinte:- Curso de Introduçom ao género. Vigo, Escola Popular Galega, 30 de janeiro. De 16:30 a 19:30. O curso estava incialmente previsto para o 23… more »
Disponibilizamos avance de calendário do segundo trimestre

10-01-2010

Trás a reuniom do claustro da EPG, decorrida a finais de ano, já podemos anunciar o programa do segundo trimestre, que tenciona consolidar e melhorar o realizado até o de agora. Algumhas informaçons que ainda estám por fechar-se (professorado, lugares ex… more »
Retomam-se as sessons de formaçom em Lugo arredor da crise e as alternativas

06-01-2010

Depois do obrigado parom natalício, o Grupo de Estudos do Mádia Leva e a EPG retomam a actividade do primeiro trimestre, que se valorizou mui positivamente por assistência e participaçom. Avaliada a natureza da crise que se está a viver, passamos nest… more »
Avaliamos o primeiro trimestre do curso

31-12-2009

Nos últimos dias de dezembro as pessoas responsáveis das distintas áreas da EPG (um clautro docente de facto), procederom a fazer umha primeira avaliaçom do desenvolvimento do programa formativo do primeiro trimestre. Tendo em conta que este trimestre er… more »
Publicamos horário definitivo das jornadas de história de Ordes

17-12-2009

Publicamos para todas as pessoas interessadas o horário e palestras definitivas das jornadas de história a celebrar no vindouro fim de semana. Com motivo da ausência dum dos conferenciantes, Xurxo Martínez, decidimos fundir todas as sessons no próprio sá… more »
Palestra sobre a exploraçom abusiva dos recursos pesqueiros

12-12-2009

O próximo dia 22 de dezembro a organizaçom ecologista "Verdegaia" organiza no local da EPG umha palestra sobre a "Exploraçom irracional dos recursos pesqueiros". A palestra começará às 20:30 horas e continuará com um debate aberto a todas as pessoas asis… more »
A formaçom continua em Lugo com o texto "Rostos da crise", de Jorge Benstein, no vindouro dia 11

02-12-2009

O Grupo de Estudos do Mádia Leva e a Escola Popular Galega vam fechando este seu primeiro trimestre, dedicado a estudar os diagnósticos que se fam sobre a crise capitalista. Dedicou-se o mês de Outubro a rever alguns clássicos do marxismo e o próprio Mar… more »
Começa registro e catalogaçom da Biblioteca Popular

20-11-2009

Neste dias estamos a levar adiante o trabalho de registro e catalogaçom dos volumes que conformarám inicialmente a Biblioteca Popular da EPG. O ponto de partida da mesma é a biblioteca do CS Revolta que está composta por mais de 1200 volumes. Entre os li… more »
Palestra sobre "As espécies invasoras na Galiza"

20-11-2009

Na próxima terça feira 24 de novembro temos umha palestra organizada por Verdegaia sobre "Espécies invasoras na Galiza". A palestra decorrerá a partires das 20:30 horas no local da Escola Poular Galega e está aberta a todo o público. more »
Editamos caderno "Aproximaçom a alguns aspectos da história da Galiza"

16-11-2009

Com o intuito de enriquecer as bibliotecas dos movimentos populares galegos, vimos de editar o caderno "Aproximaçom a alguns aspectos da história da Galiza", com contributos de Ernesto Vázquez Souza, Duarte Abade Loxo, Carlos Velasco Souto. Uxio Breogám… more »
Continua-se o debate sobre a crise com o estudo da "teoria do colapso" em vários autores marxistas

09-11-2009

Nesta sexta feira dia 13, no local do centro social, a Escola Popular e o Grupo de Estudos do Mádia Leva continuam o debate sobre a crise capitalista em andamento. Como todas as sextas feiras, a cea-tertúlia começará às 21:00h. Depois dum primeiro blo… more »
Apresentaçom da Universidade Rural Galega

20-10-2009

Na próxima sexta feira (23 de outubro), apresentamos em colaboraçom com o CS Revolta de Vigo, o projecto da "Universidade Rural Galega". A palestra terá lugar no Revolta a partires das 20:30. A URG é um projecto que tem por objectivos: -… more »
Começa a andar a Área de Movimentos Sociais da EPG em colaboraçom com o C.S. Mádialeva!

06-10-2009

Bota a andar umha nova área da EPG, neste caso dedicada ao estudo dos movimentos sociais e ao pensamento crítico. Dada a modéstia dos nossos meios, o trabalho desta área começa exclusivamente no ámbito local: graças à colaboraçom do Grupo de… more »
NOVAS ACTIVIDADES

28-09-2009

Acompanhando às jornadas de LINGUA E SOCIEDADE que se celebrarám em 27 e 28 de novembro no CS A Fouce de Bertamiráns, apresentamos o seguinte livro: "A represión lingüística en Galiza no século XX" de Pilar Freitas Juvino. 28 de novembro às… more »
Actividades

06-09-2009

Para além dos cursos e seminários, a EPG organiza actividades formativas e divulgativas diversas: palestras, projecçons, roteiros formativos, lançamento de livros ... Estas actividades desenvolvem-se na sede da EPG ou nos locais das entidades e… more »
Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution