Êxito da Festa de Entruido dos Colectivos

Êxito da Festa de Entruido dos Colectivos

21-02-2007

Na passada segunda-feira 19 de Fevereiro celebrou-se a Festa de Entruido dos Colectivos no pub Nao Berlin.

A festa, que contava com o concurso "O Retorno do Playback", tivo grande êxito de assistência.

A ganhadora indiscutível do concurso foi a imitadora de Shakira, ela e as/os segundos e terceiras/os foram obsequiadas com uns copos e material dos colectivos.

Além destas actuaçons e fora de concurso, integrantes de BOGA interpretaram a cançom "Pajaritos" vestidas de "No-Pollas" XD.

Também pudemos desfrutar da actuaçom estelar da drag-queen Christina Guarriguera, que veu especialmente do Trapitos y Joyas para o evento.

À porta do local membros de BOGA e CGC repartiam kits com preservativos, lubrificante e quadros de látex para desfrutarmos da festa com segurança.

Como pequena nota negativa o incidente com um indivíduo que parecia nom gostar muito da ideia de umha festa LGBT no Nao Berlin e nom queria pagar o simbólico euro da entrada. Depois de olhar-nos com despreço e de ser educadamente retido na porta, deu meia volta e foi-se com a sua atitude homofóbica para outra parte.

Dos colectivos alegramo-nos do êxito desta festa que começa a abrir caminho numha área da cidade que está a converter-se em zona de referência da noite LGBT compostelana.

Escrito ?s 22:38:52 nas castegorias: Actividades
por LGTB   , 220 palavras, 1095 visualizaçonsChuza!

1 comentário

Comentário de: sabela [Visitante]  
sabela

A festa foi fixe, a pena foi a ressaca dos dias anteriores…

23-02-2007 @ 22:27