29-05-2008


ORGULHO LGBT GALEGO 2008: Convocatória para umha manifestaçom do 28 de Junho participativa, plural, festiva e reivindicativa.

Da Federaçom de Associaçons de Gays, Lésbicas, Bissexuais e Trans da Galiza. ATURUXO, queremos convidar-vos a participar activamente na manifestaçom do Orgulho LGBT galego deste ano.
Nos últimos anos a convocatória nacional do 28 de Junho tem sido, por diferentes motivos, menos numerosa em assistência do esperado.

Consideramos que a luita das pessoas LGBT é umha luita de todas e todos, é a luita pola nossa emancipaçom sexual, polo combate ao patriarcado, pola soberania dos nossos corpos.
Neste sentido fazemos-vos chegar a nossa proposta para este ano 2008:
ATURUXO quer impulsionar a plataforma ?ORGULHO ?08? para conseguirmos que este 28 de Junho em Compostela haja umha mobilizaçom plural e participativa, combativa e festiva, para entre todas e todos pintarmos as ruas de Compostela com as cores do arco da velha e levarmos à rua a nossa voz contra a lesbigaytransfobia, contra a opressom de género.

A nossa reivindicaçom sugerida para este ano é a visibilidade das mulheres lésbicas, com a legenda: Existo, por que nom me vês? Mulher, lésbica, visível!
Tema para a faixa de cabeça e para o manifesto que será lido ao finalizar a manifestaçom na Praça da Quintá. Isto sem prejuízo de que cada organizaçom participante leve o seu particular posicionamento em relaçom à luita pola libertaçom sexual e de género.

De BOGA, Mulheres Lésbicas e Bissexuais da Galiza, organizaçom responsável este ano pola elaboraçom do manifesto, fará-se chegar a proposta de texto às organizaçons participantes para receber sugestons e adesons ao mesmo. Para facilitarmos isto e coordenarmos tecnicamente a manifestaçom, solicitamos a vossa participaçom numha reuniom o próximo Sábado dia 31 de Maio às 12h00 no Centro Social O Pichel (Rua de Santa Clara, 21, Compostela).
Pedimos-vos por último a máxima difusom desta convocatória.


Aguardamos-vos!
Um abraço da
Federaçom ATURUXO.

Escrito ?s 13:58:17 nas castegorias: Actividades
por LGTB   , 336 palavras, 1285 viewsChuza!

Ainda sem comentários