Manifestaçom pola língua em Compostela

Manifestaçom pola língua em Compostela

07-05-2005



Associaçons e colectivos culturais de toda a Galiza convocam conjuntamente mobilizaçom pola língua para o próximo Domingo 15 de Maio na capital da Galiza

A Gentalha do Pichel.- Por segundo ano consecutivo e por iniciativa da recém criada Coordenadora de Centros Sociais, no Domingo 15 de Maio às 13h00, partirá da Alameda de Compostela umha mobilizaçom sob a legenda Na Galiza Vamos Viver em Galego, e com a reivindicaçom explícita de um Plano de Normalizaçom Lingüística real que as entidades convocantes resumem num decálogo de medidas básicas.

Decálogo

1.- Estabelecimento do ensino monolíngüe em galego.

2.- Criaçom de escolas de galego para adultos.

3.- Galeguizaçom íntegra das instituiçons e administraçom públicas.

4.- Legislaçom para a galeguizaçom integral das entidades privadas.

5.- Reconhecimento da unidade lingüística e cultural galego-portuguesa.

6.- Reformulaçom da RTVG como verdadeiro meio galeguizador.

7.- Exigência efectiva da língua galega para o desempenho de cargos públicos.

8.- Impulso do tecido associativo em língua galega.

9.- Programas para a defesa e promoçom da língua galega nas comarcas sob administraçom asturiana e castelhano-leonesa.

10.- Fomento das relaçons com os países da Lusofonia.

A manifestaçom percorrerá as ruas de Compostela para concluir na Praça de Maçarelos onde se dará leitura a um manifesto assinado por estas14 entidades procedentes das mais diversas procedências geográficas da Galiza:

AGAL (Galiza), Alto Minho (Lugo), Artábria (Trasancos), Atreu (Corunha), A Esmorga (Ourense), A Fouce de Ouro (Bertamiráns), Fala Ceive (Berzo), Galeguiza (Condado), A Gentalha do Pichel, C.S. Henriqueta Outeiro (Compostela), Revira (Ponte Vedra), Revolta (Vigo), SCD Condado e A.C. Treme a Terra (Pontedeume).

Aliás, a convocatória conta com a colaboraçom do periódico galego de informaçom crítica Novas da Galiza.

=> Fazer Download do Cartaz em PDF
[Tamanho 235 Kb.]

Escrito ?s 06:00:00 nas castegorias: Velha Esmorga, Actividades
por csesmorga   , 317 palavras, 455 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

    A Esmorga somos cada vez mais pessoas que apostamos pelo activismo social e cultural comprometido com a realidade em que vivemos.

    Trabalhamos para promover a língua e a cultura galegas, a sensibilidade para com o meio ambiente e a solidariedade entre as pessoas e os povos.

    Torna-te esmorgan@

    O entusiasmo, o espírito positivo, o empenho e a diversão são as nossas ferramentas de trabalho para construir tijolo a tijolo um mundo mais justo e agradável para tod@s.

    A porta da Esmorga está aberta para qualquer pessoa que queira conhecer-nos ou mergulhar neste projecto.

    ASSOCIA-TE!Torna-te esmorgan@
    Inscrição on-line



    http://aesmorga.agal-gz.org

    aesmorga[arroba]agal-gz.org

    Facebook esmorgano Flickr esmorgano Calendário esmorgano
      Fevereiro 2025
      Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
       << <   > >>
                1 2
      3 4 5 6 7 8 9
      10 11 12 13 14 15 16
      17 18 19 20 21 22 23
      24 25 26 27 28    

      Busca

      powered by b2evolution free blog software