Actos de EN-Mocidade para refletir sobre o Estatuto de Naçom e as comarcas exteriores à Comunidade Autónoma

Actos de EN-Mocidade para refletir sobre o Estatuto de Naçom e as comarcas exteriores à Comunidade Autónoma

20-04-2006



Participará Carlos Xesús Varela Aenlle académico correspondente da RAG representando o Eu-Návia e conhecedor da situaçom lingüística da comarca.

PGL.- Esquerda Nacionalista-Mocidade organiza no próximo Sábado 22 de Abril, em Ourense, umha palestra dentro da campanha intitulada Un Estatuto de Nación cara á República Galega. As Claves da Galiza Irredenta.

O acto terá lugar no Centro Social A Esmorga por volta das 20:00 h. e contará com a participaçom de Carlos Xesús Varela Aenlle agente de desenvolvimento local, etnógrafo, geógrafo e académico correspondente da RAG desde 2004 representando a comarca do Eu-Návia. Ao final do acto haverá petiscos para todos os assistentes

O primeiro acto público desta campanha tivo lugar o passado 13 de Março na Casa do Livro de Vigo. No mesmo participárom Camilo Nogueira, ex-eurodeputado do BNG que participou na comissom que elaborou o actual Estatuto de Autonomia de Galiza e Xosé Henrique Costas, Catedrático de Filologia Galega, estudoso da realidade lingüística no Berzo e nas terras eunaviegas.

Desde EN-Mocidade indicam que «uns dos objectivos fundamentais desta campanha é debulhar os aspectos principais que caracterizam às comarcas galegas exteriores aos limites da Comunidade Autónoma Galega» assim como «o encaixe que estas tenhem nos sucessivos estatutos de Galiza e o que desejamos deverám ter no novo estatuto que se vai começar a debater e elaborar em breve».



Escrito ?s 06:00:00 nas castegorias: Velha Esmorga, Actividades
por csesmorga   , 235 palavras, 543 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

    A Esmorga somos cada vez mais pessoas que apostamos pelo activismo social e cultural comprometido com a realidade em que vivemos.

    Trabalhamos para promover a língua e a cultura galegas, a sensibilidade para com o meio ambiente e a solidariedade entre as pessoas e os povos.

    Torna-te esmorgan@

    O entusiasmo, o espírito positivo, o empenho e a diversão são as nossas ferramentas de trabalho para construir tijolo a tijolo um mundo mais justo e agradável para tod@s.

    A porta da Esmorga está aberta para qualquer pessoa que queira conhecer-nos ou mergulhar neste projecto.

    ASSOCIA-TE!Torna-te esmorgan@
    Inscrição on-line



    http://aesmorga.agal-gz.org

    aesmorga[arroba]agal-gz.org

    Facebook esmorgano Flickr esmorgano Calendário esmorgano
      Dezembro 2017
      Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
       << <   > >>
              1 2 3
      4 5 6 7 8 9 10
      11 12 13 14 15 16 17
      18 19 20 21 22 23 24
      25 26 27 28 29 30 31

      Busca

      powered by b2evolution free blog software