A Esmorga Blogue.- Desde que o Governo Municipal de Ourense precintou o Centro Social A Esmorga, a Associaçom resolveu continuar com as suas actividades habituais, realizando-as, a falta de local, na própria rua. Desta maneira, os distintos cursos que semanalmente se realizavam no Centro (actualmente um de galego, um de pandeireta e um de dança) passam a se realizar em diferentes praças da nossa cidade, sobre umha teia verde e tras umha faixa que, baixo o epígrafe de «A Esmorga Itinerante», explica a necessidade de fazer essa actividade na rua a causa do precinto do nosso local por parte do Governo do PP.
Mas quando, no dia de hoje, o curso de pendeireta estava a se realizar com normalidade na Praça Maior, um desdobramento policial de até 8 agentes municipais, um carro e umha carrinha, irrompérom com o objectivo de identificar as e os participantes no curso, impedir a sua realizaçom e requisar a «esmorga itinerante».
Ainda que a indignaçom geral e a pressom da gente que nesse momento estava nas terraças da praça impediu que a polícia identificasse as e os alunos e requisasse o material do curso, este tivo de ser paralisado ante a ameaça de interporem umha denuncia por desobediência.
Ante este facto, A Esmorga deseja: 1. Denunciar a atitude do Concelho de Ourense empenhado, através da Polícia Municipal, em proibir e reprimir a actividade cultural da Esmorga. O curso de pandeireta que oito homes armados forom abortar nom molestava ninguém mais que o Concelho, nom vulnerava nengumha lei nem ordenança municipal, e só podia fazer mal aos inimigos de que a mocidade empregue o seu tempo de lazer em aprender a nossa cultura através da música.
O Concelho de Ourense demonstra com esta atitude que polo qual age contra A Esmorga nom é (como pretende) por que o nosso local nom tenha 3,20 m de altura: para o PP a actividade sócio-cultural da Esmorga deve ser proibida ainda que se realize baixo a infinitude do próprio céu.
2. Agradecer a atitude da cidadania de Ourense que, como nom podia ser doutra maneira, se indignou ante este atropelo à nossa cultura e aos direitos democráticos mais elementares.
3. Confirmar que o Concelho nom vai acabar com o nosso labor sócio-cultural nem sequer através da polícia municipal. Que a actividade da Esmorga continuará, agora na rua, e em breve, novamente, no seu Centro Social.
Escrito ?s 22:48:22 nas castegorias: Velha Esmorga, Informaçons
|
|
A miña soliariedade coa Esmorga. Esta represión do concello hai que aireala. Semella que unha vez mais queren que a rúa sexa súa.
Animo e contade conmigo.
Bom…que se pode aguardar do PP, do Cabezas e do Baltar. Miseria e saqueio, logo é preciso a “burramia", morte a cultura! é o seu berro.
Forza Esmorga. Coa actuazon da policia na praza o outro día a xente das terrazas viu a cacicada que hai, que mesmo semella a de fai 40 anos. A todos os cochos lles chega o seu San Martinho e logo han rodar Cabezas…
Saúdos para Anton e Iago dun Companheiro
Ver para crer. Forzas da orde contra unha clase de pandeireta. ¡Súmome á pandeirada sideral!
Isto esta chupado. Da mao de Celsita Bodas y Comuniones, ao Cabeças e ao Aurelio nom lhes vai quedar mais remedio ca rendirse. :-D