A Esmorga Blogue.- O «trem termal» ou «trem chu-chu» do Concelho de Ourense, foi ocupado na tarde de onte (dia 8 de Junho) por activistas d'A Esmorga numha nova acçom de denuncia do precinto do nosso Centro Social por parte do Governo Municipal.
Armad@s de pancartas, panfletos, folhas voantes, cartazes, pandeiretas e megafonia, os membros d'A Esmorga figérom-se com os dous últimos vagons do trem turístico, que nesta ocasiom se converteu, durante a hora e meia que dura o trajecto de ida e volta desde o centro da cidade até as termas de Outariz, num alto-falante de excepçom para as reivindicaçons das e dos activistas sócio-culturais.
Da Esmorga insistimos em intensificar as acçons de protesto até receber umha soluçom ao precinto do Centro Social. A manifestaçom e o Concerto deste Sábado serám a melhor oportunidade para demonstrarmos ao Governo Municipal e mais ao PP que nom estamos dispost@s a que se acabe com projectos sócio-culturais como o representado pola Esmorga. Vemo-nos lá!
Escrito ?s 09:36:42 nas castegorias: Velha Esmorga, Informaçons
|
|
O que põe numa faixa é: eu também construo a esmorga, eu também construo a galiza. e na outra: Com a esmorga na rua, a luita continua.