Trabalhando a todo o gás

Trabalhando a todo o gás

22-11-2006

Diferentes comissons relançam as suas actividades

A Esmorga Blogue.- Os esmorganos e esmorganas estám a relançar o ritmo de trabalho das distintas comissons da associaçom. Criadas em seu dia e já com um trabalho em destaque no antigo Centro Social da Cabeça de Maceda, 20, agora estám a recuperar grande dinamismo após a abertura do novo espaço da rua Telheira, 9. As Comissons de Cinema, Língua, a de Saúde, Meio Natural e Agroecologia, a de Festas Populares, bem como o Grupo de Trabalho dos diversos Cursos, contam já com pessoal coordenado que já está a desenvolver eventos. Se gostares, podes unir-te ao grupo ou grupos que tenhas a bem.

Com efeito, para amanhã mesmo, 23 de Novembro, a Comissom de Língua tem marcada uma reuniom para as 21h35, sempre no Centro Social da rua Telheira, 9. Valentim R. Fagim, um dos coordenadores por esta comissom, anima todo o mundo a participar e fazer sugestons. Entre vistas, interessantes campanhas e jornadas para a recuperaçom da nossa dignidade linguística.

Também, a Comissom de Cinema continua com o seu ritmo, retomado já no antigo Centro Social a partir do verão. Além da projecçom de hoje, 22 de Novembro, polas 21h30, «A Corporaçom», já está quase pronto um interessante programa com o cinema galego em destaque e a decorrer já em Dezembro. Igualmente, o pessoal pode participar da reuniom marcada para próxima segunda-feira, 27 de Novembro, polas 21h35, na qual se hám debater propostas, sugestons e programaçom para o ano 2007.

A Comissom de Festas Populares tem agendada uma reuniom para amanhã, quinta-feira, 23 de Novembro, pelas 20h00. A recuperaçom das festas tradicionais é um dos objectivos deste grupo.

Finalmente, outra comissom que já está a correr «a todo o gás» é a Comissom de Saúde, Meio Natural e Agroecologia. Pessoal a trabalhar nessa comissom já tem avançado muito na preparaçom de umhas Jornadas de Agroecologia em Ourense, na realizaçom de veladas de lazer alternativo e, ainda, de diferentes roteiros pola comarca.

Ainda, de aqui a pouco o grupo de trabalho para os Cursos da Esmorga dará comprida informaçom das inúmeras ofertas a respeito. Cursos que nom deixarám ninguém insatisfeito e que visam compaginar tradiçom com modernidade. Destarte, além de cursos de pandeireta, barro, desenho ou história, o leque contempla também oferecer hipótese de cursos de dança do ventre, malabares ou terapia e expressom corporais.

Que o pessoal fique atento e se anime a apoiar e participar na construçom de um espaço de cultura livre e alternativa. Lembra e divulga: Centro Social A Esmorga, na rua Telheira, 9, em Ourense.

Escrito ?s 01:46:12 nas castegorias: Associaçom, Notícias
por csesmorga   , 454 palavras, 556 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

    A Esmorga somos cada vez mais pessoas que apostamos pelo activismo social e cultural comprometido com a realidade em que vivemos.

    Trabalhamos para promover a língua e a cultura galegas, a sensibilidade para com o meio ambiente e a solidariedade entre as pessoas e os povos.

    Torna-te esmorgan@

    O entusiasmo, o espírito positivo, o empenho e a diversão são as nossas ferramentas de trabalho para construir tijolo a tijolo um mundo mais justo e agradável para tod@s.

    A porta da Esmorga está aberta para qualquer pessoa que queira conhecer-nos ou mergulhar neste projecto.

    ASSOCIA-TE!Torna-te esmorgan@
    Inscrição on-line



    http://aesmorga.agal-gz.org

    aesmorga[arroba]agal-gz.org

    Facebook esmorgano Flickr esmorgano Calendário esmorgano
      Março 2024
      Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
       << <   > >>
              1 2 3
      4 5 6 7 8 9 10
      11 12 13 14 15 16 17
      18 19 20 21 22 23 24
      25 26 27 28 29 30 31

      Busca

      multiblog engine