Saiu o Manual Galego de Língua e Estilo

Saiu o Manual Galego de Língua e Estilo

26-11-2007



A Esmorga participa na ediçom do volume

A Esmorga Blogue.- A seguir reproduzimos o magnífico texto colocado no blogue da Fundaçom Artábria relativo ao lançamento da primeira ediçom do «Manual Galego de Língua e Estilo» (que vem com CD incluído), da autoria de Maurício Castro Lopes, Beatriz Peres Bieites e Eduardo Sanches Maragoto, em cuja ediçom participa a nossa associaçom.

Lembramos que o manual poderá ser conseguido no nosso local da rua Telheira, 9, sendo os benefícios obtidos nas vendas no nosso centro social para A Esmorga. Sugerimos reservares para já, antes de se esgotar e ficares sem este imprescindível trabalho para melhorarmos a nossa língua.

Continua:

Por fim está na rua umha nova obra editorial importante para todos e todas as que escrevemos conforme as normas do galego histórico ou reintegracionista: o Manual Galego de Língua e Estilo, da autoria de Maurício Castro, Beatriz Peres e Eduardo Maragoto. Um volume de 495 páginas acompanhado de um CD com o processador de texto Open Office e o verificador ortográfico para galego-português.

O livro é mais do que um completo método para aprendermos a escrever correctamente na nossa língua. Inclui, além disso, aspectos relativos aos usos dos diferentes sinais tipográficos, extensos vocabulários trilíngües galego-espanhol-inglês, umha completa lista de falsas semelhanças entre galego e espanhol, conselhos para evitar um uso sexista da linguagem, topónimos e gentílicos de todos os concelhos e comarcas da Galiza e de numerosos países, acidentes geográficos, erros freqüentes no galego escrito, etc.

Também há paradigmas gramaticais, usos sintácticos, ortográficos e muito mais. Além disso, a versom em galego-português do verificador ortográfico permite aplicar umha correcçom automática coincidente com a proposta no Manual aos nossos textos no processador de textos de software livre Open Office.

A tiragem desta primeira ediçom nom é mui grande. Por isso che recomendamos que o adquiras no nosso Centro Social ou nas livrarias em que será distribuído o antes possível, para nom ficares sem umha obra referencial para quem quer melhorar o seu galego escrito.

Ah!, e nom esqueças que o dinheiro arrecadado polas vendas desta obra é integralmente dedicado às entidades sociais e editoriais normalizadoras que participamos na ediçom, nom existindo objectivo lucrativo. Portanto, comprando um exemplar, contribuis para o fortalecimento do trabalho normalizador. As entidades co-editoras som, além da Fundaçom Artábria:

Abrente Editora, A Esmorga Centro Social, A Fenda Editora, Aguilhoar (Centro Social da Límia), Associação Sócio-Pedagógica Galaico Portuguesa, Associaçom Cultural Roi Soga de Lobeira, Associaçom Galega da Língua (AGAL), Associaçom Cultural A Gentalha do Pichel, Centro Social Henriqueta Outeiro, Centro Social Revolta, Local Social Baiuca Vermelha, Local Social Revira e Terra Livre Ediçons.

A seguir, e para teres umha ideia mais completa da obra, reproduzimos o texto explicativo que figura na contracapa:

«O livro que tés nas maos pretende preencher um espaço que o ensino e as redes culturais oficiais deixárom vazio. Trata-se de um instrumento de grande utilidade para as pessoas que usam o galego escrito coerentemente com a sua história e as outras variantes do mesmo oficial em oito países do mundo.

Os autores e a autora do Manual Galego de Língua e Estilo utilizárom a sua experiência no ensino da língua portuguesa e na correcçom de textos galegos para propor um modelo de língua estável e coerente com os usos maioritários do reintegracionismo na Galiza. Mas este trabalho vai muito mais além, solucionando problemas que tenhem a ver com a correcçom estilística, como a pontuaçom, a tipografia, as maiúsculas, a linguagem nom discriminatória e um longo et cetera. Inclui ainda extensas listas de vocabulário relacionado com a política, a judicatura, o ambiente, a geografia galega e internacional ou as falsas semelhanças. Finalmente, o Manual dá soluçom aos erros lingüísticos mais freqüentes que se podem encontrar nos textos escritos em galego, sejam da normativa que forem.»

Características:

# Manual Galego de Língua e Estilo (livro+CD)

# 1ª ediçom (Setembro de 2007)

# Autores e autora: Maurício Castro Lopes, Beatriz Peres Bieites e Eduardo Sanches Maragoto.

# Número de páginas: 495.

# Tamanho das páginas: 24x17 cm.

# Preço de Venda ao Público: 25 euros.

Escrito às 21:03:52 nas castegorias: Associaçom, Notícias
por A Esmorga Email , 753 palavras, 325 visualizaçons   Português (GZ)   Chuza!

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
    A Esmorga somos cada vez mais pessoas que apostamos pelo activismo social e cultural comprometido com a realidade em que vivemos.

    Trabalhamos para promover a língua e a cultura galegas, a sensibilidade para com o meio ambiente e a solidariedade entre as pessoas e os povos.

    Torna-te esmorgan@

    O entusiasmo, o espírito positivo, o empenho e a diversão são as nossas ferramentas de trabalho para construir tijolo a tijolo um mundo mais justo e agradável para tod@s.

    A porta da Esmorga está aberta para qualquer pessoa que queira conhecer-nos ou mergulhar neste projecto.

    ASSOCIA-TE!Torna-te esmorgan@
    Inscrição on-line



    http://aesmorga.agal-gz.org

    aesmorga[arroba]agal-gz.org

    Facebook esmorgano Flickr esmorgano Calendário esmorgano

    mais webs esmorganas

    Jornadas de Agroecologia Jornadas de Saúde Jornadas de Língua Jornadas de História da Galiza

    Outras ligações

    Turismo de Ourense

    Estatísticas Blogue



    Maio 2012
    Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
     << <   > >>
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      

    Busca

    Ligações

    Aguilhoar - Ginzo de Límia
    Arrincadeira - O Ribeiro
    Fundaçom Artábria - Ferrol
    Aturujo - Local Social - Boiro
    Baiuca Vermelha - Ponte Areias
    A Cova dos Ratos - Vigo
    Local Social Faísca - Vigo
    Gentalha do Pichel - Compostela
    C.S. Gomes Gaioso - Corunha
    Henriqueta Outeiro - Compostela
    Mádia Leva - Lugo
    Revira - Ponte Vedra
    A Revolta - Vigo
    C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia
    Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho
    A Tiradoura - Reboredo (Cangas)
    Kolektivo O Guindastre

    Portal Galego da Língua
    Planeta NH
    Dicionário Estraviz Electrónico
    Fórum PGL
    Movimento Defesa da Língua
    Movimento Social Ourensano
free blog tool