Tagen Ata: «Mudar de Língua, por quê?

Tagen Ata: «Mudar de Língua, por quê?

31-03-2008



Os benefícios de progredir em galego

A Esmorga / MDL / PGL - Hoje, 4 de Abril, às 20h30, Paula Ríos, do colectivo Tagen Ata, virado para a língua e a comunicaçom, dissertará no centro social A Esmorga baixo o título «Mudar de Língua, por quê?». Paula falará (e fai-no muito bem) a partir da prática. Um acto a nom perder que decorre na sequência das I Jornadas de Língua em Ourense, sob a organizaçom da Esmorga, da AGAL, e do MDL.

A partir da nossa comunidade linguística, o colectivo Tagen Ata tem como objectivo «conseguir a adequaçom do galego aos novos contextos sociais, a sua modernizaçom, visibilidade e presença social», para isso, o labor deste grupo profissional de língua e comunicaçom «procura aproximar umha perspectiva multilinguística que contribua a umha convivência das línguas do mundo justa e igualitária».

Em concreto, na apresentaçom da palestra de Ourense lemos o seguinte:

«Pretendemos favorecer a adquisiçom de atitudes positivas para a língua. Os nossos objectivos devem de ser também provocar mudanças nos hábitos linguísticos, priorizar o desenvolvimento da expressom oral; conectar a língua com valores de solidariedade, igualdade de sexos, educaçom para a paz, etc; transmitir o valor da capacidade transformadora do indivíduo na sociedade e das iniciativas de grupo e associativas; revelar os benefícios de progredir em galego.»

Escrito ?s 12:17:30 nas castegorias: Eventos, Palestras, Jornadas
por csesmorga   , 244 palavras, 385 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

    A Esmorga somos cada vez mais pessoas que apostamos pelo activismo social e cultural comprometido com a realidade em que vivemos.

    Trabalhamos para promover a língua e a cultura galegas, a sensibilidade para com o meio ambiente e a solidariedade entre as pessoas e os povos.

    Torna-te esmorgan@

    O entusiasmo, o espírito positivo, o empenho e a diversão são as nossas ferramentas de trabalho para construir tijolo a tijolo um mundo mais justo e agradável para tod@s.

    A porta da Esmorga está aberta para qualquer pessoa que queira conhecer-nos ou mergulhar neste projecto.

    ASSOCIA-TE!Torna-te esmorgan@
    Inscrição on-line



    http://aesmorga.agal-gz.org

    aesmorga[arroba]agal-gz.org

    Facebook esmorgano Flickr esmorgano Calendário esmorgano
      Fevereiro 2023
      Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
       << <   > >>
          1 2 3 4 5
      6 7 8 9 10 11 12
      13 14 15 16 17 18 19
      20 21 22 23 24 25 26
      27 28          

      Busca

      powered by b2evolution CMS