O lugar de Camporrairo foi afinal o destino que acolheu o Encontro de Outono da nossa associaçom. Com a progressiva chegada das/os assistentes o sábado de manhám começava a jornada instalando-nos no lugar e fazendo os preparativos para o primeiro jantar.
O jantar deu passo à preparaçom dos cabaços para a festa do Samaim mentras nos fazíamos com umhas castanhas mesmo sem sair da quinta onde se encontrava a casa.
Outra gente deslocou-se até Monforte de Lemos com a intençom de aprovisionar-nos para enfrentar a noite e até deu tempo para a auto-organizaçom e o debate.
A ceia fechava o primeiro dia e o descanso da noite abria um domingo de incursom na Serra do Courel, onde após umha primeira parada em Folgoso chegamos a visitar o sequeiro do Pepe de Froxám quem amavelmente nos explicou o processo da seca da castanha.
Compre dizer que foi neste lugar de Froxám onde apartada de todas as casas e confundindo-se com a serra, muitas maes, pais e crianças dixérom ter visto a morada do Apalpador. Nom sabemos se seria ou nom, mas o que si é certo é que muito longe nom devia andar o barbudo apalpa barrigas pois todos os ouriços dos arredores atopavam-se no chao sem castanhas no seu interior. Com essa incerteza voltamos para Camporrairo onde o jantar foi a melhor das despedidas possíveis.
Ligaçom de interesse: O Sequeiro da Portela
Escrito ?s 11:29:03 nas castegorias: Encontros
|
|
Umha inciativa muito boa e que desconhecia, um motivo mais para estar fachendoso de Chantada. Umha aperta irmandinha