Diante do último ataque à criança materializado no artigo 52, ponto j) da Lei de apoio à família e à convivência de Galiza já aprovada pola Junta, e com o decreto que nestes dias está a preparar e a consensuar com a comunidade educativa oficial a conselharia de educaçom, vem-se de confirmar a ofensiva contra as pessoas, famílias e coletivos em geral que apostamos por umha criança alternativa respeitosa com os ciclos da vida e fundamentada no apego.
Com este estado de cousas, a estas pessoas e coletivos só nos resta organizar a nossa defesa para conhecermos o atual estado legal, as alternativas e as perspectivas que temos, além de para dar umha resposta conjunta a esta agressom contra os direitos de todas e todos.
Motivados por esta reflexom, desde Agarimar convocamos umha juntança com todas as pessoas e coletivos que entendemos afetados para o próximo domingo dia 15 de maio às 17h30 no Espaço para a criança Folhas Novas (Rua Real, 12) de Vigo. Todas as pessoas e coletivos que estejam interessados e nom recebérades convocatória por nom termos umha relaçom direta convosco, só tendes que vir no dia.
"Aos pais pertence a prioridade do direito de escolher o género de educaçom a dar aos filhos." - artigo 26° da Declaraçom Universal dos Direitos Humanos
Escrito ?s 13:56:49 nas castegorias: Iniciativas
|
|