8 de Março: EM DEFESA DOS DIREITOS DAS MULHERES

8 de Março: EM DEFESA DOS DIREITOS DAS MULHERES

04-03-2008

AGUILHOAR organiza pola primeira vez umha série de actos para o dia 8 de Março EM DEFESA DOS DIREITOS DAS MULHERES sob iniciativa das raparigas que formam parte do Centro Social da Límia.

Chamamos todas as moças e moços da comarca a aderirem aos diferentes actos organizados para a sexta-feira, dia 7, na qual se desenvolverá umha campanha de agitaçom e reivindicaçom dos direitos das mulheres e contra o machismo imperante na sociedade nos locais principais e de ócio de Ginzo e já no sábado pola tardinha, dia 8, convoca um acto reivindicatico na praça de Ginzo.

Para quem quiger participar pode por-se em contacto em aguilhoar@hotmail.com ou passando-se sexta-feira a partir das 21h00 polo Centro Social, na rua Santa Marinha nº30.

Crónica das actividades desenvolvidas o 8 de março

Moças de Aguilhoar repartirom a sexta-feira polos principais locais de ócio de Ginzo cartazes contra o trato discriminatório da mulher, obtendo um resultado satisfatório embora isto seja meramente simbólico.

Já no sábado pola noite fôrom colocadas faixas com distintas legendas como "Perigo!:Machismo mata" ou "Na nossa cona nom manda ninguém. Nós parimos, nós decidimos".

Finalmente o acto de rua para a tarde de sábado foi suspendido ante a pressom da jornada de reflexom para as eleiçons espanholas.

Escrito às 15:43:36 nas castegorias: Novas
por aguilhoar Email , 228 palavras, 148 visualizaçons   Português (GZ)   Chuza!

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))

    Solidariedade coas presas e presos políticos galegos

    PRESaS
    Aguilhoar.5 anos luitando!

    Nasce em 2005 como fruito das inquedanças da mocidade limiá mais consciente e da necessidade de criarmos um espaço onde topar um jeito distinto de formular a política, em sentido amplo, como um processo que envolve todos os aspectos da vida. Um espaço de libertaçom integral, umha posta em valor do nosso recuperando o que nos identifica como País.
    Dotamo-nos dum Centro Social, para os protagonistas sermos nós próprios, para a soberania ser construída de abaixo para cima, para criar espaços abertos de debate, convívio e discussom. Contacto: aguilhoar@hotmail.com

    Pikanha

    Ligaçons

    V Festival da Mocidade
    Local Social A Esmorga de Ourense

    Alto Minho - Lugo
    Fundaçom Artábria - Ferrol
    Aturujo - Local Social - Boiro
    Baiuca Vermelha - Ponte Areias
    Casa Encantada - Compostela
    A Cova dos Ratos - Vigo
    Local Social Faísca - Vigo
    Centro Social A Formiga - Redondela
    A Fouce de Ouro - Ames
    Gentalha do Pichel - Compostela
    C.S. Gomes Gaioso - Corunha
    Henriqueta Outeiro - Compostela
    Madialeva - Lugo
    Revira - Ponte Vedra
    A Revolta - Vigo
    C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia
    Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho
    A Tiradoura - Reboredo (Cangas)
    A Treu - Corunha
    Ver Mapa Centros Sociais Galiza










    Busca

    powered by b2evolution