Câmara Municipal de Rairiz de Veiga começa obras para umha pranta de biomasa

Câmara Municipal de Rairiz de Veiga começa obras para umha pranta de biomasa

20-05-2010


Conforme informaçom aparecida em diferentes media ourensanos a câmara municipal de Rairiz de Veiga vem de inciar as primeiras obras para a construçom de umha central de biomasa, que será sediada num terreno comunal no Monte Alvám. Estas primeiras obras centraram-se no acondicionamento da parcela onde se ubicará a pranta, cedida, alegadamente, à câmara municipal polos comuneiros de Lampaça
.

O custo dos trabalhos ascende à quantia de 186.000 euros, mais o custo total será de perto de dous milhons de euros, e poderia estar finalizada para o ano próximo.

Esta pranta de biomasa será a primeira deste tipo instalada na “provincia” de Ourense e estará situada em terrenos integrados na reserva da biosfera de Alhariz, A Bola, Rairiz de Veiga e Vilar de Santos, alegadamente sob o alvo de promover o desenvolvimento sustentável.

Ante isto, da Aguilhoar queremos fazer umhas breves considerações a respeito deste tipo de prantas e os aspectos positivos e negativos, com o fim de iniciarmos as acções e actividades que achemos oportunas.

Pranta de Biomasa. Aspectos

Positivo.

1.-Socialmente benéfica, porquanto cria emprego local, tanto na pranta de biomasa como nas brigadas de limpeza do monte.

2.-Menor risco de lumes ao aumentar a limpeza do monte à rasteira

Negativo.

1.-Energia que emite CO2 ao ser obtida por combustom.

2.-Falso balanço global de CO2 negativo, porquanto se tem só em conta o balanço directo, quer dizer, CO2 emitido por combustom - CO2 consumido polos vegetais .

Isto nom é real, pois se reparássemos o CO2 emitido polos veículos utilizados para a limpeza/transporte da biomasa desde a origem até ao destino. Tendo isto em conta o balanço e positivo (“mau ecológicamente falando”), emite-se mais dióxido de carbono do que se elimina da atmosfera.

3.-Balanço energético “medíocre”. Se fizermos o balanço, de jeito “habitual”, temos só em conta a Energia obtida: é provável auferir números mui “bons”, mas se começarmos a incluir nessa fórmula, energia consumida pola planta de produçom + veículos transporte + equipas de limpeza + acessórios vários, os números resultantes nom som tam atractivos.

4.-Balanço económico a valorizar, tendo em conta todo o mencionado no ponto anterior, mais o pessoal necessário.

5.-Emissom à atmosfera de DIOXINAS e PCBs. Todas somos cientes de que umha vez na pranta de biomasa, muita biomasa bem em sacas, sacos e caixas construídos com plásticos (PVC, Polietileno, Polipropileno, …) todos eles altamente tóxicos quando combustionam, libertando precisamente, entre outras substâncias (CO2, CO, …) de efeito estufa, compostos altamente mutágenicos e cancerígenos como som os nomeados PCBs e as DIOXINAS. Estes recipientes plásticos nom se retiram, mas introducem-se no forno do mesmo jeito que se introduz o resto da biomasa. Também é preciso apontar neste número a queima directa de produtos plásticos sem que contenham nenhum composto (biomasa) dentro. Este ponto elimina-se com umha boa gestom da central de biomasa, mas … .

6.- Corte da rasteira dos nossos montes, polo qual se pode perder parte dos montes, se se cortam árvores e algumha especie vegetal que a juiço do empregado em questom seja considerado como mato”.

Escrito às 19:13:55 nas castegorias: Associaçom
por aguilhoar Email , 496 palavras, 109 visualizaçons   Português (GZ)   Chuza!

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))

    Solidariedade coas presas e presos políticos galegos

    PRESaS
    Aguilhoar.5 anos luitando!

    Nasce em 2005 como fruito das inquedanças da mocidade limiá mais consciente e da necessidade de criarmos um espaço onde topar um jeito distinto de formular a política, em sentido amplo, como um processo que envolve todos os aspectos da vida. Um espaço de libertaçom integral, umha posta em valor do nosso recuperando o que nos identifica como País.
    Dotamo-nos dum Centro Social, para os protagonistas sermos nós próprios, para a soberania ser construída de abaixo para cima, para criar espaços abertos de debate, convívio e discussom. Contacto: aguilhoar@hotmail.com

    Pikanha

    Ligaçons

    V Festival da Mocidade
    Local Social A Esmorga de Ourense

    Alto Minho - Lugo
    Fundaçom Artábria - Ferrol
    Aturujo - Local Social - Boiro
    Baiuca Vermelha - Ponte Areias
    Casa Encantada - Compostela
    A Cova dos Ratos - Vigo
    Local Social Faísca - Vigo
    Centro Social A Formiga - Redondela
    A Fouce de Ouro - Ames
    Gentalha do Pichel - Compostela
    C.S. Gomes Gaioso - Corunha
    Henriqueta Outeiro - Compostela
    Madialeva - Lugo
    Revira - Ponte Vedra
    A Revolta - Vigo
    C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia
    Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho
    A Tiradoura - Reboredo (Cangas)
    A Treu - Corunha
    Ver Mapa Centros Sociais Galiza










    Busca

    powered by free blog software