O passado sábado, 13 de novembro, tivo lugar no velho forno de Bárrio o Magosto que da Aguilhoar organizamos anualmente, e que nesta ocasiom pretendia chamar a atençom sobre um pequeno forno comunitário esquecido e abandonado em Vilar de Santos que por um dia recuperara a sua antiga vida.
Assim num chuvoso e frio dia, as e os moços da Aguilhoar desfrutamos das castanhas, do vinho, do churrasco e dos chouriços ao carom do lume entre risos e as intermináveis conversas. Também algum que outro vizinho se deixava cair por alí a ver à mocidade no forno.
A Pikanha
Ainda acolheu a apresentaçom do nº0 da folha agitativa "Pikanha" que os recentes e jovens associados à Aguilhoar de Vilar de Santos tirarom nestas datas com o fim de activar o concelho de Vilar de Santos e chegar a toda rapazada da comarca com um discuro que aposta por um rural vivo e digno numha Galiza soberana.
Escrito às 11:53:00 nas castegorias: Eventos
|
|