Categoria: Jornadas
Mulheres galegas em luita polos nossos direitos
Março 5th, 2012Convocatórias 8 de Março, Dia da Mulher Trabalhadora.
Março 8th, 2011
Convocatórias do feminismo galego para hoje, 8 de Março, Dia da Mulher Trabalhadora:
Rede Feminista Galega
Compostela:
Concentração lúdico reivindicativa na Praça do Pão às 20:30h: “Esfarela o patriarcado”
Para o preparatório: Cada umha virá com a sua bata/fato-macaco de trabalho (onde poderá trazer colado umha legenda antipatriarcal), a sua arma de destruiçom patriarcal e o seu saco de farinha.
Marcha Mundial das Mulheres:
Compostela
Obradoiro Dia Internacional das Mulheres com “Teatro da Oprimida”
Sexta-feira 11 de Março (16:30h. a 20:00h.)
Sábado 12 de Março (16:30h. a 14:00h. e de 16:30h. a 20:00h.)
Gentalha do Pichel. Compostela.
Confirma a tua assistência -limite de vagas em: marcha.compos@gmail.com
Ourense
18 Março, sexta-feira às 20:00h
Acto na praça Saco e Arce, Zona Histórica
Ponte Vedra
8 Março, terça-feira às 20:30h
Festa na praça 8 de Março
Vigo
8 de Março, terça-feira às 20:00h
Manifestação lúdico festiva desde o Largo de Portugal
Sucesso no Dia das Letras na Aguilhoar
Junho 3rd, 2010Apesar da ausência do esperado conferenciante, Anxo Angueira, a jornada co-organizada pola Aguilhoar e o IES Lagoa de Antela para o Dia das Letras decorreu com sucesso. Projecçom de curtas realizadas polos alunos do centro, recitado de poesia, música, bom ambiente e grandes conversas tiveram lugar o passado sábado.
Letras Galegas 2010 na Aguilhoar
Maio 25th, 2010
A equipa de normalización lingüística do I. E. S. Lagoa de Antela e mais a Aguilhoar organizan interesante xornada adicada ao día das Letras Galegas no Centro Social para o próximo sábado 29 de maio.
Programación
19H30 Proxección de traballos audiovisuais feitos polos alumnos do I. E. S. Lagoa de Antela.
20h00 Conferencia a cargo do doutor Anxo Angueira baixo a lexenda “O espello da nación soñada
( xénese e conformación do sistema literario galego)”
21h30 Recital poético a Cargo dos alumnos do I. E. S. Lagoa de Antela
Ao remate petiscos variados e actuación musical.
Decorre sucedidamente a Jornada da Língua no C.S. Aguilhoar
Maio 27th, 2009
Sob a "ressaca" da manifestaçom nacional do 17 presente no ambiente, decorreu este pasado sábado 23, a primeira jornada da língua impulsionada pola Aguilhoar, lembremos, no entanto que tanto Covelo quanto Já participaram de duas jornadas precedentes.

A jornada, decorreu com duas partes bem diferenciadas, pola tarde a visualizaçom do ilustrativo documentário "Línguas Cruzadas", cujo labor pedagógico tem impactado mais do que anos e anos de pseudonormalizaçom linguística, à volta do documentário, convergem isolacionistas e reintegracionistas, galegofalantes de toda a vida e neofalantes, castelhanofalantes cientes da problemátuca linguística e passivos, galegofalantes tamém passivos e estrangeiros naturalizados e comprometidos com o idioma, porfim, um vasto leque de opiniões por volta do que lhe acontece à nossa língua, deixando-se ver os complexos que ainda enfrenta o idioma.
A parte festiva, correu da mao dos estradenses, Os Esquios, punk galaico-festivo com intenções de fazer dançar o pessoal à volta das suas músicas, precedido de um lanche colectivo com salada de pasta e carnes ao forno.
Da Aguilhoar agradecemos a generosidade da banda d'A Estrada e o pessoal que se achegou ao nosso local

Vídeo da actuaçom
http://www.youtube.com/watch?v=ymme9VAoNZM
XORNADA DA LÍNGUA
Maio 18th, 2009
O próximo sábado día 23 de Maio decorrerá no Centro Social da Aguilhaoar unha xornada da língua coa colaboración dos alunos do I.E.S Lagoa de Antela de Xinzo de Limia, na cal se analisará coas raparigas e rapazes que acodan a situación do galego entre a mocidade, cais son as expectativas de futuro e como enfrentar un proceso mesmo de regaleguización. Tamén haberá tempo para a comida e para a festa coa actuación do grupo os Esquios.
18H30 Proxección do documentario:
‘LINGUAS CRUZADAS’
19H30 Charla-coloquio:
“A situacion do galego na mocidade”
20H00 Acto a carrego da mocidade
estudantil da Limia
21H00 Cea para os asistentes
22H30 Concerto:
‘ESQUIOS’
http://www.myspace.com/esquios

«III Jornadas da Língua»
Abril 19th, 2006«III Jornadas da Língua»
Sábado, 15 de Abril de 2006
Sábado 15 de abril irão decorrer as III Jornadas da Língua em Vilar de Santos que este ano tratam das variedades mais arcaizantes da nossa língua, os falares do Norte de Portugal e o seu continuum linguístico na Baixa Límia. O professor Estraviz falará das pequliaridades linguísticas e os traços dos falares, depois poderemos escutar ao vivo a gente do Núcleo de Estudos e Pesquisas de Castro-Laboreiro a nos falar da cultura a história e a língua dessa aldeia da raia galego-portuguesa. Bastarão uns minutos para nos dar de conta de quão próximo é o seu falar ao que se fala aquém-minho.
Programa:
17:00 Abertura do evento.
17:15 Palestra sobre os falares galego-portugueses arcaizantes de Trás-os-Montes e Baixa Límia. Polo professor Estraviz
18:00 Palestra sobre a cultura a história e os falares de Castro Laboreiro a cargo do Núcleo de Estudos e Pesquisas do Castro Laboreiro.
Mais informaçom:
Anteriores Jornadas da Língua organizadas pola A.C.Covelo e JA!!, em colaboraçom com a AGAL e a câmara municipal de Vilar de Santos.
«I Jornadas da Língua»
http://www.agal-gz.org/modules.php?name=News&file=article&sid=1067
«II Jornadas da Língua»
http://www.agal-gz.org/modules.php?name=News&file=article&sid=1278











