Manifesto polo emprego público do Galego

Manifesto polo emprego público do Galego

31-05-2005

As seguintes associações e entidades: Associaçom Cultural Alto Minho, Círculos Líticos, Associaçom Galega da Língua, Mesa pola Normalización Lingüística, Asociación Sócio-Pedagóxica Galega e Clube Cultural Valle Inclán; convocam para a leitura pública de um manifesto diante da Casa do Concelho de Lugo reclamando aos concelheiros/as e membros da Equipa de Governo Municipal o emprego da língua galega nas suas comparecéncias públicas.
Dia: 2 Junho , quinta-feira. Hora: 11:30 da manhã.

Os assinantes convocam à cidadanía lucense para a leitura pública de um manifesto. Este será lido por Gerardo Pardo de Vera, presidente do Clube Cultural Valle Inclán. Entregarám-se cópias do manifesto à prensa e aos assistentes ao acto.

Ao remate do acto público, entregará-se original do manifesto na oficina do Registo Municipal dirigido a todos e a todas os membros da equipa de Governo Municipal.

Escrito ?s 14:00:53 nas castegorias: Actividades
por a.minho   , 154 palavras, 184 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

      A Associaçom Alto Minho é um projecto cultural da cidade de Lugo.

      Nasce do Colectivo Reintegracionista Alto Minho que desde o ano 1993 agrupa um grupo de pessoas decididas a dinamizar a língua e cultura galega na nossa cidade e a sua Comarca.

      Para conseguir isto marcou-se como primeiro objectivo a abertura de um Centro Social, que depois de muitos esforços foi inaugurado o 25 de Abril de 2001.

      Os nossos objectivos som promover quaisquer actividades culturais que tenham como finalidade a defensa da nossa cultura, abrangendo a língua, a literatura, a história, a música, a gastronomia, as artes etc..

      Pode contactar escrevendo para info[@]altominho.org

      Busca

      powered by b2evolution free blog software