O Festival da Poesia no Condado, umha das citas senlheiras e mais esperadas à volta da cultura no País, volta esta fim-de-semana. Poesia, música, exposiçons, cinema, conferências, e muito mais, reivindicando a defesa dos rios galegos, património ecológico e cultural da Galiza. À beira do Minho, em Salvaterra, entre o 1 e 3 de Setembro, luita e festa no Festival da Poesia.
A XIX ediçom do Festival da Poesia vai-se desenvolver entre os dias 1 e 3 de Setembro. Começará amanhá, 5ª feira, com a Jornada do Audiovisual Galego, na que se vai realizar um percorrido pola história do cinema produzido na Galiza. Poderám-se ver os filmes Galicia, de Carlos Velo; O monte é noso, de Llorenç Soler; Mamasunción, de Chano Piñeiro; CCCV, de Ramiro Ledo Cordeiro; e as curtas-metragens premiadas na última ediçom do Festival de Cans: Minotauromaquia, de Juan Pablo Etcheverry; Corten, de Mario Iglesias; Onde non o esperas, de Diego Méndez; e Intensidade, de Mario Iglesias. A projeçom começa às 21.00 na Casa da Cultura de Salvaterra.
A 6ª feira, dia 2, celebrará-se a partir das 23.00 horas a Noite Brasileira nas Covas de Dona Urraca. Actua o Trio Pagú, com Alex Liberallis. Ademais, servirá-se feijoada, vinho e caipirinha. Para a reserva de bilhetes está disponível o endereço electrónico da Sociedade Cultural e Desportiva do Condado: info@scdcondado.org.
Por último, o sábado, dia 3, desenvolverá-se o Festival Poético-Musical, no que terám palavra os e as poetas Antón Lopo, Mário Herrero, María Comesaña, Afonso Pexegueiro, Bernardino Graña, Mª do Carmo Kruckenberg, Luz Pozo, e José Viale Moutinho. Ademais, estám convidados os poetas bascos José Luis Otamendi e Ínigo Aranbarri, e a catalá María Cabrera. Apresenta, a partir das 19.30 horas, Quico Cadaval.
As actuaçons musicais vam correr a cargo de Os Carunchos, A Quenlla, Miro Casabella, A Matraca Perversa e os cabo-verdianos Nancy Vieira.
O programa vai-se completar com as exposiçons de pintura, realizadas por Augusto Fontám e o Grupo de Artistas Luso-Galegos; fotografia em torno aos rios, com imagens de Afonso Sestelo (Visións do Miño), da Asociación de Pescadores da Ulloa (Non aos encoros. Fotografías das Torrentes de Mácara) e umha mostra colectiva de fotografias de mobilizaçons populares em contra das barragens (Resistência contra as barragens); escultura, com Serra (Talha em madeira); mostras de artesanato, com cesteiros, tamanqueiros e cabaqueiros, para além da tradicional festa infantil, que contará com títeres, contacontos, aeromodelismo e piráguas. Ademais, pola manhá, a partir das 13.15, nas Covas de Dona Urraca, poderam-se presenciar duas conferências em torno à defesa dos rios, nas que falarám Daniel Vispo (Adega) e Xabier Simón (Plataforma em Defesa do Minho). Antes, às 12, as e os poetas convidados assinarám livros no mesmo lugar.
Além de isso, como cada ano, edita-se um livro que recolhe as peças de todos e todas as poetas que assistem ao Festival. O livro comparte o seu título com o Festival, ?Salvemos os rios?, e poderá-se adquirir durante o festival em Salvaterra. Ficam todos e todas convidadas a acudir à nossa Festa da Poesia.
Web: www.scdcondado.org
Escrito ?s 13:17:53 nas castegorias: Actividades
|
|