Roteiro nos Ancares

Roteiro nos Ancares

28-09-2005

NKRS.- Este fim-de-semana Alto Minho, como integrante da COGARRO, convida a "descubrir a memória histórica" polos Ancares .

Datas 30 de Setembro, 1 e 2 de Outubro.

Este roteiro realizara-se por umha das cadeias de montanhas mais emblemáticas de Galiza: A serra dos Ancares. Esta vasta comarca agacha umha impressionante riqueza biológica e cultural, o que unido a sua singular paisagem fam dela candidata a um roteiro de grande interesse. Um roteiro nesta comarca nom pode excluir a ascensom de um dos mais fermosos montes da serra como é o Mostalhar (1924 m). Esta ascenssom, de certa dureza, é mui apta para os amantes dos roteiros com forte inclinaçom e requer umha certa resistência. Existirá também a possibilidade dumha rota alternativa mais suave, que pode confluir coa primeira. Visitaram-se também as aldeias de Piornedo coas suas palhoças, a reconstruída Suarbol e a desconhecida Valouta.

Programa:

Dia 30: juntamo-nos em Becerreá ás 8 da tarde, e desde ali chegaremos ao albergue de Campa da Branha.

Dia 1: ás 9 da manhá deslocaremo-nos até Piornedo, onde começaremos a caminhar sobre as 9 e média. Subira-se ao pico Mostalhar, crestando despois até o pico Três Bispos onde jantaremos (sobre as 3 da tarde).
Posteriormente regressaremos ao albergue por um caminho muito corto, estimando-se a chegada sobre as 7 da tarde.

Dia 2 : visitara-se a aldeia prerromana de Piornedo, e as aldeias de Suarbol e Valouta. Ademais subiremos em carro a Porto Ancares.
Jantaremos no albergue, e de regresso a Becerreá passaremos por Doiras e por Pontes de Gatim.

O alojamento será no albergue ?Campa da Branha?, ao carom da aldeia de Degrada. E necessário levar saco de durmir, roupa de abrigo, botas, um impermeável, e algo de comida.

Os gastos comuns por pessoa calculam-se em 20 euros, estando incluído o jantar do domingo no restaurante do próprio albergue.

Para chegar ao albergue estám estabelecidas três opçons:

- Primeira opçom: a primeira cita e às 8 da tarde do 30 em Becerreá no bar Centro. Desde ali partiremos cara Degrada e Campa da Branha, onde está o albergue.

- Segunda opçom: quem tenha previsto chegar tarde, deve ir directamente ao albergue. Para elo tem que seguir a autoestrada A-6 até o km 452, onde aparece um desvio que anuncia ?Os Ancares?. Desde este desvio acede-se à estrada que une Becerreá com Návia de Suarna, por onde hai que circular
até justo o kve ser coidadosa.

- Terceira opçom: pode-se chegar também o Sábado às 9 da manhá, polo itinerário descrito na opçom anterior. É importante a pontualidade, pois é um roteiro longo, e nom se pom 9. Neste punto colhera-se o desvio que pon : Piornedo , S. Romam, e Campa da Branha. Uns 10 minutos mais tarde chéga-se à pequena vila de Cervantes, que se terá que atravessar. À saída de Cervantes déve-se seguir pola estrada principal (a que pom ?Doiras por 7 caballos?) que despois de 20 minutos levará à aldeia de Degrada onde hai um cruze. A 200 m desde o cruze e para Piornedo, está o albergue.

As pessoas que sigam esta opçom devem de ter precauçom pois se trata de estradas de montanha com muitas curvas, e frequentes ascensos e descensos. Nestas condiçons a conduçom nocturna dede atrasar a saída. Orientativamente desde Becerreá até Campa da Branha, leva uns 50 minutos, polo que os que vinhessem o sábado deveram de passar por Becerreá sobre as 8.

Escrito ?s 13:14:38 nas castegorias: Actividades
por a.minho   , 565 palavras, 946 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

      A Associaçom Alto Minho é um projecto cultural da cidade de Lugo.

      Nasce do Colectivo Reintegracionista Alto Minho que desde o ano 1993 agrupa um grupo de pessoas decididas a dinamizar a língua e cultura galega na nossa cidade e a sua Comarca.

      Para conseguir isto marcou-se como primeiro objectivo a abertura de um Centro Social, que depois de muitos esforços foi inaugurado o 25 de Abril de 2001.

      Os nossos objectivos som promover quaisquer actividades culturais que tenham como finalidade a defensa da nossa cultura, abrangendo a língua, a literatura, a história, a música, a gastronomia, as artes etc..

      Pode contactar escrevendo para info[@]altominho.org

      Busca

      powered by b2evolution CMS