Sábado 19 de Novembro às 20:00h na Praça de Armanhá, o Colectivo Antifascista "O Piloto" convoca uma concentraçom, que Alto Minho apoia, contra a simbologia fascista que emporcalha as nossas ruas.
Fora os símbolos fascistas de lugo
A nossa cidade, igual que a maioria das vilas do nosso país, está cheia de restos (escudos franquistas, ruas dedicadas a persoeiros fascistas, monumentos,...) comemorativos da barbárie fascista iniciada a 18 de Julho do ano 36. Só dando umha volta pola cidade toparemos com escudos como os dos institutos Feminino e Masculino, o da escola Montirón, o da Subdelegaçom do Governo, o do prédio de obras públicas na Ronda da Muralha, outro na Praça de Ferrol, o monólito a Carrero Blanco, numerosas ruas, praças e prédios dedicados a fascistas, muitos deles assassinos manifestos, como por exemplo Comandante Manso, Hermanos Pedrosa,...; assim como também as placas com o escudo da Falange de numerosas construçons.
O culpável desta situaçom é o Concelho de Lugo, assim como outras instituiçons superiores, por nom terem a vontade democrática de pôr os meios necessários para proceder à sua retirada, o qual é unha mostra mais da falsidade do discurso dado polo nosso Governo local que nem é de esquerdas nem progressista.
Já no ano 1981, duas leis obrigavam à retirada dos escudos franquistas (lei 33/1981 BOE do 19 de Outubro e decreto 2964/1981 do 19 de Dezembro) claramente incumpridos em Lugo. E mais recentemente, a 3 de Novembro de 2004, aprovou-se umha proposta nom de lei no Congresso espanhol, que insta a impulsionar as "medidas necessárias para favorecer a desapariçom de símbolos inconstitucionais".
Ante a falta de cumprimento destas duas leis polas instituiçons, fazemos constar a vontade de retirar por nós mesm@s toda a iconografia que recorde a opressom franquista.
Somos conscientes de que a democracia de hoje é herdeira directa do regime ditatorial. "Franco: Todo queda atado e bem atado". Sendo estes símbolos, com os quais seguimos a conviver 30 anos depois, umha prova mais.
Solicitamos a reabilitaçom política e histórica, assim como as ajudas que forem precisas para @s represaliad@s do franquismo, sendo conscientes de que o dano causado tanto às/aos directamente represaliad@s como ao resto do povo trabalhador, nom será esquecido nunca.
Escrito ?s 12:17:50 nas castegorias: Actividades
|
|