Comunicado da Assembleia da Associaçom Cultural "Alto Minho":

Comunicado da Assembleia da Associaçom Cultural "Alto Minho":

20-11-2005

Alto Minho
Após os surpresivos factos acontecidos na Segunda Feira 14 de Novembro por todo o país, em que fôrom registrados pola Guardia Civil três Centros Sociais (A Revolta-Vigo, A Gentalha do Pichel-Compostela e A Esmorga-Ourense) e detidas várias pessoas ligadas ao associacionismo juvenil, desde o Centro Social "Alto Minho" queremos denunciar:

1º- A vulneraçom de dereitos fundamentais das pessoas detidas; a sua detençom conculca a presunçom de inocência.

2º- A criminalizaçom de pessoas e colectivos; o jeito em que se desenvolvérom os factos ao través de um excessivo espectáculo policial implica em todo momento a intencionalidade clara e aleivosa de isolar e satanizar o tecido associativo galego.
As pessoas de profunda convicçom democrática nom podemos mais que felicitarmo-nos pola sua pronta liberaçom e restituiçom dos seus direitos civis.
Escrito ?s 12:10:41 nas castegorias: Actividades
por a.minho   , 141 palavras, 187 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

      A Associaçom Alto Minho é um projecto cultural da cidade de Lugo.

      Nasce do Colectivo Reintegracionista Alto Minho que desde o ano 1993 agrupa um grupo de pessoas decididas a dinamizar a língua e cultura galega na nossa cidade e a sua Comarca.

      Para conseguir isto marcou-se como primeiro objectivo a abertura de um Centro Social, que depois de muitos esforços foi inaugurado o 25 de Abril de 2001.

      Os nossos objectivos som promover quaisquer actividades culturais que tenham como finalidade a defensa da nossa cultura, abrangendo a língua, a literatura, a história, a música, a gastronomia, as artes etc..

      Pode contactar escrevendo para info[@]altominho.org

      Busca

      powered by b2evolution free blog software