Repercussons da Revoluçom Russa no movimento operário na Galiza

Repercussons da Revoluçom Russa no movimento operário na Galiza

13-12-2007

Convidamos-te ao ultimo acto das Jornadas comemorativas da Revoluçom Russa, manhã, Sexta-feira, 14 de Dezembro, às 20h30 horas, no nosso local social.

Intervirá o conhecido historiador Eliseo Fernandez que nos falará sobre a repercussom da revoluçom russa no nosso país, contextualizando esse momento histórico nos movimentos operários da Galiza.

Eliseo Fernández Fernández (Ferrol, 1967)

Diplomado em Biblioteconomia e Documentação, membro e colaborador do Ateneu Libertário Francisco Iturralde de Ferrol e do Ateneu Libertário Ricardo Mella da Corunha. Colaborou com a Fundação Aurora Intermitente de Madrid, na classificação de seus fundos hemerográficos e arquivísticos, e com a Fundação Anselmo Lorenzo de Madrid na catalogação de seus fundos hemerográficos. As suas áreas de interesse são "Anarquismo e anarcosindicalismo na Galiza", "Anarquistas galegos na emigración e o exílio", e "Bibliotecas Operárias".

Trabalhos publicados:

-CORRALES SIODOR, Rafael e FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ, Eliseo. "Unha biblioteca obreira: O Centro Operário de Cultura e Beneficencia de Ferrol (1911-1936)". Santiago: Fundação Luis Tilve, 1999.
-CORRALES SIODOR, Rafael e FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ, Eliseo. "Achegamento ás fontes de información sobre Galiza en Internet", in "III Xornadas ANABAD Galicia". Santiago: Junta da Galiza, 1999.
-FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ, Eliseo. "O Congresso da Paz de Ferrol (1915)" in "A Nosa Terra", agosto de 1998.

Escrito ?s 13:13:49 nas castegorias: Actividades
por a.minho   , 221 palavras, 874 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

      A Associaçom Alto Minho é um projecto cultural da cidade de Lugo.

      Nasce do Colectivo Reintegracionista Alto Minho que desde o ano 1993 agrupa um grupo de pessoas decididas a dinamizar a língua e cultura galega na nossa cidade e a sua Comarca.

      Para conseguir isto marcou-se como primeiro objectivo a abertura de um Centro Social, que depois de muitos esforços foi inaugurado o 25 de Abril de 2001.

      Os nossos objectivos som promover quaisquer actividades culturais que tenham como finalidade a defensa da nossa cultura, abrangendo a língua, a literatura, a história, a música, a gastronomia, as artes etc..

      Pode contactar escrevendo para info[@]altominho.org

      Busca

      powered by b2evolution