Alto Minho critica Concelho de Lugo

Alto Minho critica Concelho de Lugo

13-02-2008

Infantários públicos do Governo Galego

A Associaçom Cultural Alto Minho acordou enviar umha carta de protesto ao Concelho de Lugo, por impedir a instalaçom de umha Galescola na cidade.
Para a nossa associaçom os tímidos avanços e propostas mínimas de criar espaços de normalidade e serviços de qualidade que nom discriminem a língua da Galiza devem ser defendidos apesar das suas carências.
O Governo Municipal meteu o pé na argola ao votar junto com inimigos da língua e impedir um novo infantário público na cidade.


Pode ler em PDF uma cópia do texto entregue no registo da Câmara Municipal

Cooperativas de professores era bem melhore

Pode ver a transcrição do texto enviado ao Concelho a seguir:

A Associaçom Cultural Alto Minho com CIF: ####### e domicílio a efeitos de notificaçom em: ############, e em seu nome ###########, maior de idade e com Bilhete de Identidade número ###########.

EXPOM:

Que tivemos conhecimento pelos jornais de que o governo municipal de Lugo e como o seu máximo representante o Alcalde-Presidente da Câmara Municipal de Lugo, o sr. José Clemente Lopez Orozco, decidiram, no passado plenário municipal celebrado anteontem, deixar à nossa cidade sem a possibilidade de termos uma Galescola aberta à inscriçom voluntária dos pais que desejassem educar as suas crianças na língua maioritária da nossa cidade e do nosso País.
Que nom compreendemos pelo referido na imprensa as motivações que podem ter levado ao Governo Municipal agir de tal modo.
Que entendemos que nenhuma excussa pode ser válida, muito menos a proximidade de eleições, para os políticos ?negociarem? com a língua maioritária e ao mesmo tempo com menos espaços presenciais de cultura das e dos cidadãos de Lugo e da Galiza.
Que gostaríamos que se deixasse a língua e a sua promoçom social fora de toda contenda política.

PELO QUE, SOLICITA DO GOVERNO MUNICIPAL:

Nos envie informaçom detalhada das motivações que levaram a considerar inecessária ou um tema secundário a abertura de um infantário em que se respeitar a nossa língua.
Nos envie toda a informaçom que seja possível acerca das medidas que a Câmara Municipal esta a desenvolver assim como as propostas de futuro no relativo à necessária normalidade social com respeito à língua maioritária dos habitantes de Lugo e da Galiza.
Tenha a bem informar publicamente nos meios destas medidas assim como dos interesses do Concelho ao denegar a possibilidade de que uma nova Galescola fosse aberta na nossa cidade.

Conhecedores da posiçom do PSOE a nível galego a respeito, esperamos compreenda perfeitamente a nossa preocupaçom a respeito da nossa língua comum, preocupaçom que com certeza este Governo Municipal diz publicamente compartir.

Com os melhores cumprimentos.

Assdo:

Em Lugo, a 12 de Fevereiro de 2008

À atençom do Alcalde-Presidente
da Câmara Municipal da cidade de Lugo
sr. José Clemente Lopez Orozco

Escrito ?s 13:59:45 nas castegorias: Actividades
por a.minho   , 500 palavras, 1091 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

      A Associaçom Alto Minho é um projecto cultural da cidade de Lugo.

      Nasce do Colectivo Reintegracionista Alto Minho que desde o ano 1993 agrupa um grupo de pessoas decididas a dinamizar a língua e cultura galega na nossa cidade e a sua Comarca.

      Para conseguir isto marcou-se como primeiro objectivo a abertura de um Centro Social, que depois de muitos esforços foi inaugurado o 25 de Abril de 2001.

      Os nossos objectivos som promover quaisquer actividades culturais que tenham como finalidade a defensa da nossa cultura, abrangendo a língua, a literatura, a história, a música, a gastronomia, as artes etc..

      Pode contactar escrevendo para info[@]altominho.org

      Busca

      powered by b2evolution