« Subida ao Monte do Seixo (Cerdedo-Terra de Montes)Lástima de bois! »

Em Ponte Vedra... festas em galego!

  11:35:47, por da Cultura   , 309 palavras  
Categorias: novas

Em Ponte Vedra... festas em galego!

13-08-11

Mais um ano chegam as festas da nossa cidade e da Associaçom Cultural Amig@s da Cultura queremos dar a conhecer a nossa opiniom sobre alguns aspectos da programaçom de festas apresentada polo Concelho.

Em primeiro lugar consideramos que a presença da língua galega nas festas é mui escassa, algo que é especialmente evidente (ainda que se fai extensivo a outras atividades) nos concertos onde, mais um ano, só há umha artista a empregar o nosso idioma. Como se nom houvesse hoje bandas e artistas na Galiza que empregam o galego nos mais variados estilos musicais e com grande qualidade, por nom falar no conjunto de países de fala galego-portuguesa. Mas nom, como sempre recorre-se aos artistas de moda da indústria musical espanhola. Pouca confiança demonstram BNG e PSOE na potencialidade da cultura galega e nulo trabalho fam assim no eido da normalizaçom lingüística.

Tampouco concordamos com o facto de os programas de festas editados polo Concelho recolherem celebraçons religiosas como missas ou procissons católicas. A Cámara Municipal tem que guiar-se polo mais firme laicismo e nom pode dar privilégios a umha confissom religiosa sobre as outras nem ofender as pessoas que nom acreditam em nengumha fé ou que, tendo-a, defendem o necessário laicismo das instituiçons públicas.

Neste aspecto também exigimos que a Deputaçom provincial deixe de promocionar as celebraçons católicas e de pôr publicidade na propaganda das mesmas. Mais umha vez, o PP mostra a sua face nacional-católica e integrista, a sua conivência com umha instituiçom opressora, patriarcal, homófoba e totalitária.

Finalmente achamos que o modelo de festas do Concelho segue a ser pouco participativo, nom está o suficientemente aberto à implicaçom das associaçons culturais ou vicinais, e segue a promocionar um lazer mais passivo que ativo, um produto de consumo mais que umha atividade comunitária criadora de identidade e cultura.

Ponte Vedra 100% em galego!

Ponte Vedra, agosto de 2011

Ainda sem comentários

Maio 2022
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Pesquisa

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software