« Apresentaçom da revista ElipseCrónica do III Roteiro da Pantalha »

Sábado 23: manifestaçom contra ENCE e ELNOSA

  16:18:08, por da Cultura   , 400 palavras  
Categorias: novas

Sábado 23: manifestaçom contra ENCE e ELNOSA

18-11-13

Amig@s da Cultura, como membro da Plataforma 2018, fai um chamamento à participaçom na manifestaçom convocada por esta plataforma contra as possíveis novas concessons a ENCE e ELNOSA para continuarem na nossa Ria para além de 2018.

A manifestaçom sairá da Ferraria às 19:30h.

Participa!

IMPIDAMOS A CONSOLIDAÇOM DE ENCE-ELNOSA EM LOURIÇÁM!

Nom demorou muito o PP em deixar clara a sua posiçom a respeito do complexo industrial de Louriçám. O Conselheiro de Meio Ambiente vem de assinar um acordo com os diretivos de ELNOSA que permite a sua permanência na Ria até 2017 e deixa sem efeito a data de caducidade fixada na AAI para 7 de janeiro de 2014. A fábrica de cloro poderá seguir vertendo mercúrio sobre os bancos marisqueiros da Ria mais três anos!

Mas, aliás, todo fai pensar que esta prorrogaçom à fábrica de cloro nom é mais do que o primeiro passo para decretar a sua consolidaçom definitiva em Louriçám; de nom o impedirmos, o PP aplicará no seu dia a nova Lei de Costas e concederá a ELNOSA e a ENCE umha prorrogaçom de até 75 anos que impediria definitivamente o saneamento e recuperaçom da nossa Ria para a exploraçom da pesca de baixura e o marisqueio. Daquela, o dano à qualidade de vida e à economía da comarca, e a perda dos postos de trabalho da Ria será irreversível.

Desde a PLATAFORMA 2018, que nasce na Ria de Ponte Vedra com o objetivo de impedir que ENCE e ELNOSA podam seguir em Louriçám para além de 2018 e que neste momento inclui um total de 32 coletivos sociais, achamos absolutamente necessário impedir decisons da administraçom que ?como a que hoje nos ocupa- ignoram os direitos da maioria social e impedem o desenvolvimento racional da economia e a criaçom de emprego.

Neste sentido, chamamos o conjunto da cidadania a manifestar a sua oposiçom a qualquer medida que levar à consolidaçom de ENCE-ELNOSA na Ria assistindo à primeira açom de resposta da Plataforma frente à imposiçom caciquista da Junta da Galiza.

ADEGA, A.C. Almuinha, Amarante, A.C. Amig@s da Cultura, ANOVA-Marim, ANOVA-Ponte Vedra, APDR, A.C. A Revira, A.C. En Pé, Asociación Cultural para o debate Ricardo Gómez Buceta, BNG, A.C. Canón de Pau, Causa Galiza, Colectivo Nacionalista de Marín, Equo, Espazo Ecosocialista, Fed. Castelao, FEG, Fundación Alexandre Bóveda, Galiza Nova, Isca!, Nós-UP, OGCMMC, Partido da Terra, Pavís- Pavós, Plataforma en Defensa dos Montes do Morrazo, PsdeG-PSOE, Queremos Galego-Marim, Vaipolorío, Verbo Xido, Verdegaia e 15-M.

Ainda sem comentários

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Pesquisa

  Feeds XML

blogging software