O 4 de junho move-te contra Ence! »

Amig@s da Cultura fecha umha etapa

  18:50:00, por da Cultura   , 404 palavras  
Categorias: novas

Amig@s da Cultura fecha umha etapa

17-10-16

Após mais de um lustro de andaina nesta última etapa, da Associaçom Cultural Amig@s da Cultura queremos anunciar o fim da nossa atividade depois de um processo de reflexom sobre a nossa situaçom como coletivo e das possibilidades reais de trabalho no futuro.

Foi em 2010 quando, recuperando o legado histórico da associaçom e em parte continuando o labor cultural que nos anos anteriores se vinhera desenvolvendo em Ponte Vedra de posiçons soberanistas e reintegracionistas, começamos umha nova fase de Amig@s da Cultura com o objetivo de ser umha associaçom com incidência social e que realizasse um trabalho cultural nem neutral nem aséptico senom comprometido e útil para a recuperaçom da língua, a reconstruçom nacional e a transformaçom social.

Neste tempo dirigimos os nossos esforços face estes objetivos e realizamos um trabalho interessante em diversas ocasions. Mantivemos acesa a visom reintegracionista da língua e umha ideia da Galiza descolonizada, sem complexos e rebelde. Apoiamos as luitas sociais que achamos justas e tentamos colaborar nelas dentro das nossas possibilidades. E todo em base ao trabalho desinteressado das pessoas que formárom parte da associaçom.

Mas apesar das cousas positivas, chegamos à conclusom de que os nossos objetivos nom estavam a ser atingidos e, sobretodo, de que com o passo tempo fomos perdendo azos e iniciativa até chegarmos a um ponto em que a realizaçom de atividades dependia de impulsos irregulares. Estávamos longe, nos últimos tempos, de sermos um coletivo com umha vida interna real, com vitalidade e ilusom, e achamos que o melhor no nosso caso era pôr fim ao nosso caminho.

Consideramos, aliás, que mantermos a ficçom da existência de umha associaçom com as nossas características poderia dificultar a possibilidade de criaçom em Ponte Vedra de projetos similares com capacidade de superar as nossas limitaçons. E dizemos isto último por duas razons: em primeiro lugar porque as pessoas que conformamos Amig@s da Cultura temos disposiçom para colaborar no trabalho cultural em chave de compromisso com o País e os valores transformadores. E em segundo lugar porque achamos que o panorama local é atualmente um ermo neste sentido (algo que, por certo, deveria servir para a reflexom quando levamos quase duas décadas de governos municipais nacionalistas).

A autoorganizaçom é mais necessária que nunca e o compromisso com a Galiza também. Nom podemos esperar que as instituiçons fagam um labor que nos corresponde a nós se queremos tecer povo crítico, consciente e rebelde.

Ponte Vedra, 17 de outubro de 2016

Ainda sem comentários

Fevereiro 2018
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Pesquisa

  Feeds XML

powered by b2evolution