Apalpador retornará no Natal com novas iniciativas populares

Apalpador retornará no Natal com novas iniciativas populares

Escrito em 15-12-2010 Categorias: CELEBRAÇONS/ACTOS

DE GALIZALIVRE.ORG

apalpador.jpg

Redacçom / Chega o Natal e, com ele, um pequeno contrapeso ao desaforo consumista e desgaleguizador destas datas. O movimento galego prepara, com iniciativas descentralizadas, o retorno do Apalpador às ruas das cidades e vilas. O carvoeiro sairá a repartir agasalhos entre o 24 e o 31 de Dezembro, terá o seu espaço nos centros sociais, e achegará-se às crianças fomentando a cultura autóctone.

Neste ano, porém, há novidades de importáncia. Convencidos da permanência da sua memória nalguns lugares da montanha galega, activistas da Gentalha do Pichel sairám neste fim de semana à serra do Courel, com o intuito de falar com as mais velhas e velhos do lugar, e resgatar contos e cantigas que ainda se desconhecem no mundo urbano. Desta maneira, completarám-se as informaçons que mui meritoriamente resgatara José André López para o Portal Galego da Língua há mais de três anos.

Por outra banda, e além de iniciativas institucionais de concelhos e deputaçons, a iniciativa de recuperaçom também chega à montanha. Vem-se de constituir no Courel a Irmandade dos Apacastanhas, que convocou o primeiro prémio protagonizado polo carvoeiro. O objectivo é dar um 'forte empurrom' para esta figura incorporar-se à celebraçom do Natal.

O prémio distinguirá as actividades lúdicas e educativas que tenham como centro a figura do Apalpador, dirigindo-se a educadores, animadores, empresas culturais, alunado e 'qualquer pessoa física ou jurídica' que organize trabalhos para nenos e nenas.

Para participar cumpre inscrever-se na página do colectivo antes do 1 de Janeiro, onde figuram as bases do concurso.

Sem comentários ainda


ASSINE AS NOSSAS NOTÍCIAS
RSS RSS
Setembro 2019
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Busca

  Feeds XML