ARTIGO DO PGL

ARTIGO DO PGL

Escrito em 15-12-2010 Categorias: CELEBRAÇONS/ACTOS

O gigante carvoeiro será, mais um ano, protagonista do Natal galego

PGL - Quase um ano depois, o Apalpador volta ser notícia no Portal Galego da Língua através do canal especial que atualizamos cada inverno. Este 2010 promete ser, aliás, o ano da normalizaçom do personagem, assumido já por setores sociais muito diferentes de aqueles que impulsionárom a sua recuperaçom.

No passado inverno, o da consolidaçom, o gigante bondadoso do Courel foi protagonista na TVG, reclamo publicitário, estrela editorial e foi assumido por instituições públicas. Intensa atividade no meio de visitas por todo território nacional (Ordes, Vigo, Ginzo, Compostela, Límia, Ourense, Ferrol, Lugo, Ponte Areias...).

Este ano a atividade também promete ser intensa, e começou muito cedo. Já no passado fim-de-semana, dias 11 e 12, o pessoal da Gentalha do Pichel recrutou um grupo de voluntários e voluntárias para irem de expediçom às montanhas courelãs à procura do Apalpador (também conhecido como Pandigueiro ou Apalpa-barrigas).

Já a dia 14, em Ferrol, a Fundaçom Artábria organiza umha palestra às 20h30, nas instalações do local social (Travessa dos Batalhões 7, rés-do-chão), ministrada polo historiador André Seoane Antelo. Esta intervençom forma parte dos atos organizados pola Fundaçom em dezembro em colaboraçom com a Câmara Municipal ferrolana.

Pouco depois, a dia 18, o gigante carvoeiro estará em Vigo. Lá, no bairro do Calvário, visitará o novo Centro Social Lume!, a partir das 11h, e já após as 13h haverá um magusto popular.

Após a procura polo Courel, o Apalpador promete voltar para a Gentalha do Pichel na tarde do dia 23. Ali mesmo, em pessoa, ele próprio fará o sorteio de um «enorme e suculento cabaz cheio de cousas ricas». Ainda é possível passar polo local social reservar um número.

E se a Câmara Municipal de Ferrol Colabora na difusom do Apalpador, o apoio institucional volta estar garantido, da mão do Concelho de Santiago de Compostela, que mais um ano realiza ações com o gigante de protagonista. Desta vez, mediante o programa Apalpando as Ilusões, um amplíssimo leque com 315 atividades que decorrerám de 23 de dezembro a 7 de janeiro.

Umha outra Câmara a se envolver, e talvez nom seja única, é a de Vigo, com um acampamento [PDF] que tem no Apalpador o seu eixo. De 23 de dezembro a 5 de janeiro, neste caso, no museu Verbum.

Por último, e como curiosidade, assinalamos que umha outra instituiçom deu um apoio decidido ao Apalpador. E é que o albergue público de Melide recebe agora o nome de Albergue 'O Papalpador'. Todo um sintoma de normalidade.

Sem comentários ainda


ASSINE AS NOSSAS NOTÍCIAS
RSS RSS
Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML