« II Ediçom do Festival da Terra e da Língua4º Aniversário da Fundaçom Artábria »

II Festival da Terra e da Língua. Umha noite no moinho

24-06-2002

  21:43:15, por artabria   , 373 palavras  
Categorias: Documentos, Cultura e tradiçons, Festival da Terra e da Língua, Ediçons anteriores

II Festival da Terra e da Língua. Umha noite no moinho

Este ano nom nos colheu a porta o dedo. Decidimo-lo com tempo. O 18 de Maio estávamos na Praia da Marosa ouvindo os acordes de Alberto Mbundi e a sua Turma que faziam as provas do som para o concerto da noite. Nesse momento chegárom os nossos amigos de Artábria com os cartazes do II Festival da Terra e da Língua. Gostamos muito. “Vaia nível. Este ano vamos!”, foi a resposta unánime. Desse jeito, ali na Festa da Marosa marcamos lugar e data para umha nova cita: os dias 28 e 29 de Junho no Moinho de Pedroso em Narom.

Tarda-me que chegue a data. Aqui na casa querem que saiamos cedo para poder participar do programa completo. Desta vez queremos ter de olho o Mago Teto -o último espectáculo que lhe vimos foi no Citánia de André Outeiro; o mago brincou com nós quanto quijo- e temos muito desejo de coincidir de novo com Servando e a sua Contradança. Nessa mesma jornada teremos exposiçons, debates, poesia e jogos para maiores e miúdos. E que será o que se esconde sob a proposta de Fora Tristeza?

O programa do Sábado é também impressionante. Está à altura dos melhores festivais. As Gaitas de Artábria representam o trabalho dos obradoiros impulsados polo colectivo organizador. Da casa som também os de Amacuca. E ainda quero chamar a atençom para as mulheres cabo-verdianas de Batuko Tabanka e para o excepcional grupo de Alberto Mbundi com música afro-galega capaz de provocar umha auténtica catarse. Todos eles farám possível o espírito do Festival: o convívio na diversidade.

Amigos e amigas, vinde com tempo e lembrade aquilo de que “umha noite no moinho / nom é noite nem é nada./ Um fim-de-semana inteiro / essa sim que é muinhada”. Vemo-nos no campo da Festa. Aquilo é um paraíso. Temos umha ocasiom extraordinária para gozar da tertúlia, do encontro com as amizades, da música e das artes. Toda a Irmandade da Fundaçom Artábria está à nossa espera com os braços abertos.

Bernardo Penabade (presidente da Associaçom Galega da Língua)
Artigo publicado na mesma data no Portal Galego da Língua (PGL).

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software