« Recebendo o solstício de VeraoFeijoada cubana »

III Ediçom do Festival da Terra e da Língua

27-06-2003

  23:04:49, por artabria   , 578 palavras  
Categorias: Festival da Terra e da Língua, Ediçons anteriores

III Ediçom do Festival da Terra e da Língua

Nos últimos dias de Junho de 2003, decorreu a terceira ediçom do nosso Festival, também no naronês Moinho de Pedroso. Lembramos aqui os conteúdos do principal evento de Verao da Fundaçom Artábria.

Exercendo e Reivindicando a Cidadania !!

O III Festival da Terra e da Língua já está cá, este ano muito variado, com teatro, magia, jogos, desporto, música... , mas também exposiçons e debates no Fórum, assim como um certame poético, um Festivalzinho para as crianças...

As actividades a desenvolver corresponde-se com alguns dos objectivos principais da Fundaçom Artábria, como é o fomento da cultura e da língua, e a promoçom de valores solidários e fraternais entre os povos e as pessoas.

28 Junho Sábado

12:00hs Abertura da exposiçom no espaço solidário. Haverá exposto material sobre a defesa dos direitos civís, da catastrofe do Prestige e contra a guerra. Projecçom dum documental ou filme.

13:00hs Mostra de Mushing, carreiras com cans de arrastre com a colaboraçom da Associaçom de Ferrol-Terra, num circuito no mesmo recinto do festival à beira do rio.

14:00hs Começará o jantar popular.

16:00hs III Campeonato de Matraquilho [Futbolim] Moinho de Pedroso com prémios para as quatro equipas finalistas.

16:00hs Jogos e Desporte Rural, com a colaboraçom da Asociación de Deporte Rural Galiaciano.

16:00hs Mostra de Pintura e Debuxo, artistas veteranos e noveis intentarám criar em vivo diferentes obras relacionadas com a temática central do festival: o ressurgirdir da mobilizaçom popular na acçom solidária e na defesa dos direitos fundamentais.

17:00hs FESTIVALZINHO, festival feito polas crianças, com música, teatro e jogos, com a participaçom destacada de Ecos de Trasancos e o Grupo de Teatro Infantil de Sam Mateo.

19:30hs Fórum de Debate e Exposiçom sobre o RESSURGIMENTO DA CIDADANIA diante da Globalizaçom Neoliberal [O rejeitamento da agressom militar e da guerra, a mobilizaçom social logo da catástrofe do Prestige e a organizaçom social contra os recortes e defesa dos direitos civís], onde participarám pessoas que estám relacionadas com o movimento social galego. Esta actividade realizará-se numha carpa e com apoio áudio-visual, através de projectores de vídeo.

21:30hs Certame poético, no espaço solidário, dedicado a Roberto Vidal Bolanho, com a participaçom de destacados poetas e poetisas da nossa Terra: Xosé Leira, Rosa Méndez, Ramiro Vidal e Antom Cortizas.

22:30hs Pregom a cargo de Uxía Senlle, integrante das plataforma NUNCA MAIS, seguido da actuaçom de Gaitas da Artábria.

23:00hs FESTIVAL MUSICAL onde contaremos com as prestigiosas actuaçons dos seguintes grupos musicais:
. As garotas
[Grupo galego de Rap composto por Sofia e Paola]
. Inadaptats
[Grupo catalám de HardCore]
. Afro Vungo
[Grupo português de música Afro-Lusa]
. A Matraca Perversa
[Grupo galego de músicas fusionadas]
. Skárnio
[Banda galega de Ska].

27 Junho 6ª Feira

21:00hs Apresentaçom do Festival, por parte dumha representaçom do Grupo Coordenador.

21:15hs Noite de Magia, com O Mago Antonio Romarís, apresentando o seu espetáculo de magia e teatro.

22:00hs Começará o Teatro, com a companhia
Os Contracontos que apresentará a obra: "Caperucitoloxía".

23:00hs Actuaçom do grupo folk Cachimonia.

24:00hs Repichoca de instrumentos tradicionais. Todas as pessoas instrumentistas de música tradicional que queiram participar na repichoca poderám fazê-lo nessa noite.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution