« Fado lisboeta no nosso local social''Nós mesmos'', teatro cabaret na Fundaçom Artábria »

Pedido à Cámara Municipal de Ferrol para o reconhecimento da figura de Carvalho Calero

23-03-2004

Link permanente 23:31:59, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 358 palavras, 357 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Comissom de Língua, Documentos, Língua

Pedido à Cámara Municipal de Ferrol para o reconhecimento da figura de Carvalho Calero

A seguir reproduzimos a carta enviada ao Presidente da Cámara Municipal e ao vereador da área da Cultura da cidade departamental pola nossa entidade, coincidindo com o XIV Aniversário do falecimento de Ricardo Carvalho Calero.

Continua:

Tal dia como hoje, em 1990, faleceu em Compostela D. Ricardo Carvalho Calero, escolhido Filho Predilecto da nossa cidade (1990, por unanimidade em pleno) e Filho Ilustre da Galiza (1996, por unanimidade no Parlamento Galego).

Por este motivo a nossa entidade, no XIV aniversãrio do passamento dumha das figuras mãis relevantes da cultura galega, SOLICITA POR MEDIO DO PRESENTE ESCRITO:

- Que o Concelho de Ferrol construa um monumento a Ricardo Carvalho Calero, por ser umha das persoas mais importantes e monumentais da cultura galega. Pensamos que o local idóneo é a Praça Velha de Ferrol Velho, nas traseiras da sua casa natal, e combinando deste modo a construçom do monumento à actuaçom recuperada polo presente governo da compra da sua casa natal para umha Futura Casa-Museu de Carvalho Calero.

- Que o Concelho de Ferrol, acorde em Pleno a Declaraçom do Dia das Letras de 2005 a Ricardo Carvalho Calero e solicite tal celebraçom a Real Academia Galega, coincidindo esta co XV aniversário da sua morte.

- Que o Concelho de Ferrol prepare para 2005 umha série de actos, homenages e eventos institucionais vários para honrar a vida e polifacética obra do insigne ferrolá, coincidindo co seu XV cabo de ano.

- Que o Concelho de Ferrol, em honra da acçom e pensamento lingûístico e cultural de Carvalho galeguize a Placa da Rua a el dedicada no bairro de Recimil e coloque, logo, a tabela seguinte: Rua de Ricardo Carvalho Calero.

- Que o Concelho de Ferrol, no espírito da anterior petiçom e no acordado unanimente Plano de Normalizaçom Lingûística de Ferrol (2003), cumpra e efectivize a 100% este Plano e outros regulamentos que dim respeito a Língua como a Ordenança Municipal ou a Lei de Normalizaçom Lingûística da Xunta.

Pola Fundaçom ARTÁBRIA, atenciosamente, assdo: Alexandre Peres Fernandes, Secretário

Em Ferrol, Terra de Trasancos, a 25 de Março de 2004

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
Horário de Abertura
- Segundas a quintas 17.00h-23.00h
- Sextas e Sábados 18.00h-02.00h

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Calendário de atividades

Onde estamos?

Travessa de Batalhons nº 7 rés-do-chao
(Esteiro) Ferrol-Galiza
Telefone: 981 352 986
correiodeartabria(arroba)gmail.com


Ver Os meus Locais guardados num mapa maior

Busca

Ferramentas do usuário

Feeds XML

powered by b2evolution