« Fado lisboeta no nosso local social''Nós mesmos'', teatro cabaret na Fundaçom Artábria »

Pedido à Cámara Municipal de Ferrol para o reconhecimento da figura de Carvalho Calero

23-03-2004

  23:31:59, por artabria   , 358 palavras  
Categorias: Comissom de Língua, Documentos, Língua

Pedido à Cámara Municipal de Ferrol para o reconhecimento da figura de Carvalho Calero

A seguir reproduzimos a carta enviada ao Presidente da Cámara Municipal e ao vereador da área da Cultura da cidade departamental pola nossa entidade, coincidindo com o XIV Aniversário do falecimento de Ricardo Carvalho Calero.

Tal dia como hoje, em 1990, faleceu em Compostela D. Ricardo Carvalho Calero, escolhido Filho Predilecto da nossa cidade (1990, por unanimidade em pleno) e Filho Ilustre da Galiza (1996, por unanimidade no Parlamento Galego).

Por este motivo a nossa entidade, no XIV aniversãrio do passamento dumha das figuras mãis relevantes da cultura galega, SOLICITA POR MEDIO DO PRESENTE ESCRITO:

- Que o Concelho de Ferrol construa um monumento a Ricardo Carvalho Calero, por ser umha das persoas mais importantes e monumentais da cultura galega. Pensamos que o local idóneo é a Praça Velha de Ferrol Velho, nas traseiras da sua casa natal, e combinando deste modo a construçom do monumento à actuaçom recuperada polo presente governo da compra da sua casa natal para umha Futura Casa-Museu de Carvalho Calero.

- Que o Concelho de Ferrol, acorde em Pleno a Declaraçom do Dia das Letras de 2005 a Ricardo Carvalho Calero e solicite tal celebraçom a Real Academia Galega, coincidindo esta co XV aniversário da sua morte.

- Que o Concelho de Ferrol prepare para 2005 umha série de actos, homenages e eventos institucionais vários para honrar a vida e polifacética obra do insigne ferrolá, coincidindo co seu XV cabo de ano.

- Que o Concelho de Ferrol, em honra da acçom e pensamento lingûístico e cultural de Carvalho galeguize a Placa da Rua a el dedicada no bairro de Recimil e coloque, logo, a tabela seguinte: Rua de Ricardo Carvalho Calero.

- Que o Concelho de Ferrol, no espírito da anterior petiçom e no acordado unanimente Plano de Normalizaçom Lingûística de Ferrol (2003), cumpra e efectivize a 100% este Plano e outros regulamentos que dim respeito a Língua como a Ordenança Municipal ou a Lei de Normalizaçom Lingûística da Xunta.

Pola Fundaçom ARTÁBRIA, atenciosamente, assdo: Alexandre Peres Fernandes, Secretário

Em Ferrol, Terra de Trasancos, a 25 de Março de 2004

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution