« IV Ediçom do Festival da Terra e da Língua | Pedido à Cámara Municipal de Ferrol para o reconhecimento da figura de Carvalho Calero » |
No próximo sábado, 12 de Junho, Noite de Fado na Fundaçom Artábria. O grupo lisboeta SONS VADIOS actuará no novo local da Fundaçom Artábria (Travessa de Batalhons nº7) para oferecer um espectáculo que tenta prestar homenagem a todas aquelas cantoras e cantores que até o dia de hoje mais tenhem contribuído para o reconhecimento mundial deste género.
Sons Vadios
“Tudo isto existe, tudo isto é triste; tudo isto é fado!”
Amália Rodrigues
Os poemas, a música – que dá o ambiente da história que é cantada – e o acompanhamento instrumental – levando mais longe a intençom do fadista que molda a sua voz ao sentido das palavras e à improvisaçom musical – fam a arte do fado. E se há alma, o fado aparece.
O espectáculo que apresentamos pretende recriar a intensidade emotiva da força da melodia e das palavras, que o fado sabe tam bem transmitir.
Os músicos
Sara Vidal –voz (colaboradora no último trabalho discográfico do grupo Luar na Lubre), Nuno Pereira -guitarra portuguesa, Pedro Vicente -guitarra clássica, Rafael Bastos - guitarra clássica.
Estrutura
A actuaçom ten umha duraçom de 1 hora, recriando-se distintas tipologias de fado, de cariz tradicional e maioritariamente conhecidas polo grande público. Serám interpretados fados da Amália Rodrigues, Mariza, Maria Teresa de Noronha, Anabela, Camané, Carlos do Carmo, entre outros, que darám a conhecer un pouco mais do sentimento saudosita português, mais também a alegria de viver, bem retratada nos fados corridos.
Público
Este espectáculo está dirigido a todo tipo de públicos, mas destacamos os apreciadores de música folk, mais concretamente de fado.