« VI Aniversário da Fundaçom ArtábriaFado lisboeta no nosso local social »

IV Ediçom do Festival da Terra e da Língua

17-06-2004

  22:45:59, por artabria   , 413 palavras  
Categorias: Festival da Terra e da Língua, Ediçons anteriores

IV Ediçom do Festival da Terra e da Língua

Na ediçom de 2004, o Festival da Terra e da Língua realizou-se nos dias 17 e 18 de Junho, e incluiu as seguintes actuaçons e actividades:

Da Fundaçom Artábria, abordaremos um ano mais a tarefa sociocultural de organizar o Festival da Terra e da Língua, e com esta serám quatro as ediçons do mesmo.

Seguiremos no caminho andado em anos anteriores, mantendo-nos no movimento social mundial que trabalha com a convicçom de que um outro mundo é possível.

Continuaremos na conscientizaçom da necessidade de participar na tomada de decisons, na defesa dos direitos civis, liberdades democráticas, dos direitos fundamentais da humanidade... Este ano, a IV ediçom do nosso Festival da Terra e da Língua, queremos dedicá-la a imigraçom, às pessoas imigrantes e aos seus direitos....

Com a realizaçom do Festival, desde as nossas possibilidades, pretendemos contribuir para abrir novos espaços alternativos à globalizaçom neoliberal, à guerra e o imperialismo, dentro dos parámetros do tratado no Fórum Social Mundial.

A Artábria tem como objectivo a defesa da nossa língua e cultura; é por isso que o Festival formulamo-lo como umha actividade galega e popular onde se promocionam principalmente, expressons culturais, pessoas e grupos comprometidos com a Terra e a Fala.

Seguiremos a manter a vocaçom intergeracional. Pretendemos que a nossa oferta reflicta os distintos interesses e promova a interacçom das distintas geraçons que vivemos este presente e compartilhamos a defesa da Terra e da Língua.

O Festival seguirá a ser umha proposta festiva e reivindicativa. Com uns conteúdos variados, pretendemos continuar com umha oferta sociocultural diversificada: música, artesanato, poesia, desporto, magia, teatro, fórum, jogos, livros, gastronomia... umha oferta sociocultural que durará dous dias.

Narom, 30 de Maio de 2004

IV FESTIVAL DA TERRA E DA LÍNGUA
Narom - Moinho de Pedroso, 16 e 17 de Julho de 2004
TODAS E TODOS SOMOS IMIGRANTES
Imigrantes somos tod@s

Sábado dia 17

12:00hs Exposiçom no espaço solidário
Cozinhando com o sol

13:00hs [dança, luita, arte] Capoeira

16:00hs IV Campeonato de Matraquilhos
[mural comemorativo]

16:30hs Desporto Rural

17:00hs [para as crianças] O FESTIVALZINHO

19:30hs [debate sobre a Imigraçom]

21:30hs Certame poético

22:30hs Pregom

23:00h FESTIVAL MUSICAL
Cantareiras de Trasancos [Folc]
Os Carunchos [Folc]
Desechos [Fusom]
Ruxe - Ruxe [Rock]

Sexta-feira dia 16

21:00hs [Magia] Dani o Mago

22:00hs [Teatro] San&San

23:00hs [musicas do mundo] Deixa que Xa

24:00hs [Folc basco] Hala Dzipo

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution