« Loja ÁrtabraV Ediçom do Festival da Terra e da Língua: O país que queremos! »

Actuaçom do músico pernambucano Renato Spencer

25-09-2005

  21:38:03, por artabria   , 208 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

Actuaçom do músico pernambucano Renato Spencer

O músico pernambucano Renato Spencer (voz, guitarra, cavaquinho e pandeiro), natural de Recife, estará na Fundaçom Artábria esta sexta-feira, 30 de Setembro, acompanhado de Maria Comesanha ( voz e percussom leve ) e Serginho Sales ( piano e voz ) para fazer um percurso pola variadíssima cultural musical brasileira.

"Centrado nos ritmos do Nordeste (afoxê, forró, reggae brasileiro, samba, frevo, maracatu) que representam um ponto de encontro e de fusom das culturas indígenas, africanas e europeias, desse fermento surde a identidade cultural e musical brasileira na que se pode apreciar a tradiçom e a modernidad, o culto e o popular, o rural e o urbano " segundo palavras de Renato.

O acto dará começo às 22:30 horas e encerra as actividades do mês de setembro comemorativas do 7º aniversário da Fundaçom Artábria, sob a legenda «Sete anos fazendo país».

O lançamento do livro «Os trés trebóns», de Xurxo Souto, em dia 15; a festa gastronómica de passado dia 24, que esteve acompanhada da música do cantor galego Manolo Bacalhau; e mais um concerto de música brasileira, dedicado à bossa nova, que decorreu em dia 17, foram alguns dos eventos que se desenvolveram durante estas duas últimas semanas nos locais da Artábria.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution