| « Conhecermos Trasancos: Roteiro entre Sam Jurgo e Campelo | Agenda de Actividades » |

Após a tam bem sucedida apresentaçom na sala Dzine (Sam Sadurninho), no dia 6 de Janeiro tivemos a sorte de contar na Fundaçom Artábria com a actuaçom do que sem dúvida será um dos mais prometedores grupos do panorama galego: Bonovo. Passadas as 23h, Óscar Fernández, Roberto Grandal e Pulpiño Viascón começavam, com o nosso local lotado, um espectáculo inquieto, com um ritmo frenético e bailável que nom deixou ninguém d@s assistentes indiferente.
Continua:
Da Fundaçom Artábria desejamos-lhes sorte na procura desse som que non entende de etiquetas, que tem como princípio fundamental a fusom de três instrumentos e três personalidades, numha simbiose musical imprevisível. Sorte!


E para quem ainda nom os conhecer, oferecemos-vos este clip dos Bonovo como mostra do seu original estilo e qualidade desbordante.
[youtube]pmAQcoTAfFo[/youtube]

| Seg | Ter | Qua | Qui | Sex | Sab | Dom |
|---|---|---|---|---|---|---|
| << < | > >> | |||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | ||||