« Outro domingo de grelos e lacomImagens da despedida do Entruido »

Crónica, fotos e vídeo do concerto de Machina

25-02-2007

  19:05:01, por artabria   , 404 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

Crónica, fotos e vídeo do concerto de Machina

Publicamos a crónica que nos fijo chegar o Xende sobre o concerto dos Machina no passado Sábado no nosso local social. Acompanhamos a sua crítica com fotos e um par de videos de alguns momentos da actuaçom dos de Cerzeda.

Neste sábado dia 24 de Fevereiro, visitou o local da Fundaçom Artabria o grupo Machina, que desde Cerzeda chegou a Ferrol para descarregar a sua potente e particular visom de fazer metal.

Machina som 4 rapazes que, tanto no pessoal como no musical, som mui grandes e que nom merecem nada a escaseza de público que havia ontem no concerto. Mas esta é a lamentável realidade cultural deste país; em qu,e dia sim, e dia também, choramos a perda e a morte lenta e dolorosa da nossa cultura; mas que, dada a ocasiom, nom perdemos a oportunidade de escapar para ver um grupo foráneo que vende milhares de cópias do seu trabalho, em vez de estar desfrutando da música que fai um grupo galego comprometido com a Galiza e com a juventude, que está a começar e que merece todo o nosso apoio. Enfim; dito fica.

Alegro-me de nom ser “um desertor”. E alegro-me de ter estado ontem neste concerto, porque os Machina, apesar de estar a actuar perante umha vintena de pessoas, crescêrom e pareciam estar a tocar no cenário principal do mítico FestiMad.

Os quatro de Cerzeda estivérom no nosso local apresentando os temas da sua primeira maquete (que, afinal do concerto, repartírom de graça entre os e as presentes) e um adianto do que será o seu primeiro trabalho que, com um bocadinho de sorte, verá a luz depois do Verao. Umha música lavrada a base de motivaçom e sacrifício, composta pola contundente bateria de Mahi, os sons arrincados da guitarra de Gonzalo, o ritmo do baixo de Anxo e a voz, melódica em alguns momentos e desgarradora em outros, do Martín.

Um concerto que fijo as delicías d@s que lá estivemos e que rematou com umha espectacular improvisaçom de Martín e Carlinhos que arrincárom com umha demonstraçom de ‘beatbox’ e de rimas improvisadas.

Grandes. Mui grandes.

Crónica por Xende Lopes Teixeiro

Vídeos

[youtube]qjK5RvupvsA[/youtube]
Machina - Cobarde [incompleta]

[youtube]RZlfIHs5luU[/youtube]
BeatBox de Martín e Carlinhos

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

free open source blog