« Massa e carne num novo domingo gastronómicoOs compostelanos The Homens tocam sábado na Artábria »

The Homens trouxo pop galego de qualidade

04-03-2007

  01:27:34, por artabria   , 172 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

The Homens trouxo pop galego de qualidade

Os compostelanos de The Homens deixárom umha muito boa sensaçom no público que assistiu ao concerto da noite passada no nosso local social. Foi umha boa oportunidade para comprovarmos que a música galega goza de boa saúde nos mais variados géneros, incluído o pop cantado na nossa língua. Também vimos que, a pouco e pouco, e apesar do nulo apoio institucional, vai formando-se um público próprio que aposta nos nossos grupos.

A banda fijo um percurso polo seu trabalho discográfico, #2, com temas como "Sandra Dee", "Ungria", "Nom podo mais", ou "Desaparece", vendo-se obrigados pola insistência do público a oferecer vários bises. Da Artábria, só podemos dizer que ficamos muito satisfeitos e satisfeitas polo profissionalismo e amabilidade de Martin Wu, Roi e Xocas, e que esperamos poder contar com a sua presença novamente no futuro.

Entretanto, deixamos-vos um resumo gráfico da actuaçom.

Video da actuaçom na Fundaçom Artábria
[youtube]yKpJpigvZdI[/youtube]

1 comentário

Comentário de: cruzeiro [Visitante]  
cruzeiro

bem o travalho de artabria e muito bom,
penso que as instituçoes podem fazer muito mais pola cultura galega (exemplo levar a skacha e similares ao concerto da selecçom galega e nom a siniestro total…) mais nom estou d´acordo no de nulo apoio institucional quero dizer ha publico ha bandas ( e eu que levo 7 anos a viver em madrid podo escuitar em internet programas como aberto por reformas ou alala na galega) nom o vexo tam mal (por certo fixem umha encomenda ha 3 meses e ainda nom sei nada dela) saude

07-03-2007 @ 09:00
Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution