« Continuaçom da Assembleia Geral ExtraordináriaBitxobola leva punk à Artábria »

Êxito do concerto de Bitxobola

19-03-2007

  18:36:40, por artabria   , 238 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

Êxito do concerto de Bitxobola

Várias dúzias de pessoas assistiam na passada sexta-feira ao terceiro concerto do cantor punk Bitxobola no nosso Local Social.

Bitxobola escolhia Marujo Pita, clássico tema de Os Diplomáticos de Monte Alto, para começar um concerto que se prolongou por mais de hora e meia.

@s que conhecem o Bitxobola sabem que cada um dos seus concertos é diferente, e este nom ia ser menos. Para já, era o primeiro concerto do "Bitxo", o cam do Txema. Mas o Bitxo nom foi o único acompanhamento do Bitxobola, também apareceu em cena o "Gato", que brindou às e aos assistentes grandes momentos durante todo o concerto, concorrendo em protagonismo com o próprio cantor. Para destacar, a traduçom simultánea da versom de umha famosa regueifa de Pinto d'Ervom, que podes ver em video, um pouco mais abaixo.

Durante a mais da hora e meia que durou o concerto, pudemos desfrutar de clássicos temas dos RIP, MCD e Barricada, além de novos temas do próprio Bitxobola. Como sempre, houvo umha lembrança para as pessoas pressas e para Xosé Tarrio.

Para findar o concerto, o Bitxobola ofereceu-nos umha espectacular actuaçom em exclusiva, fazendo a coreografia do tema de Fangoria "Estés donde estés".

Queremos agradecer mais umha vez ao Bitxobola o seu comportamento para com a Fundaçom Artábria.

[youtube]5Gxp3iDgREg[/youtube]

Mais info: www.bitxobola.org

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by open-source CMS software