« Mural dedicado a Carvalho e aos direitos lingüísticos em Ferrol VelhoIniciativa municipal para a imediata restauraçom da casa natal de Carvalho Calero »

Artábria homenageia Carvalho Calero neste fim de semana

22-03-2007

  01:29:27, por artabria   , 212 palavras  
Categorias: Local Social, Comissom de Língua

Artábria homenageia Carvalho Calero neste fim de semana

A nossa entidade desenvolve neste mês várias iniciativas em lembrança do professor Ricardo Carvalho Calero e do seu ideário lingüístico. Assim, reeditamos digitalmente em PDF o caderno comemorativo do X Aniversário, que naquela altura publicáramos em papel.

Ontem mesmo figemos pública a iniciativa municipal para a restauraçom e aquisiçom da casa natal de Carvalho Calero, evitando que caia e convertendo-a num espaço para a cultura e dinamizaçom do bairro de Ferrol Velho.

Neste próximo fim de semana, convocamos-vos a participar numha série de actividades de rua e no nosso local social, dedicadas ao intelectual reintegracionista:

Sexta-feira, dia 23 de Março: A partir das 10 horas da manhá, elaboraçom colectiva de um mural em frente da casa natal de Carvalho Calero, na rua Sam Francisco (bairro de Ferrol Velho);

Domingo, dia 25 de Março: às 12 do meio-dia, concentraçom e oferta floral ao pé da casa de Carvalho Calero.

Domingo, dia 25 de Março: às 13,30 horas, jantar de confraternizaçom no nosso local social, na Travessa de Batalhons (bairro de Esteiro). O preço é de 12 €.

Quem quiger participar no jantar, pode fazê-lo a partir da secçom de contacto do nosso blogue ou telefonando para 669 778 474.

Estades convidad@s!

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software