« Crónica do concerto de GhreskaArtábria homenageia Carvalho Calero neste fim de semana »

Mural dedicado a Carvalho e aos direitos lingüísticos em Ferrol Velho

23-03-2007

  14:50:24, por artabria   , 193 palavras  
Categorias: Comissom de Língua

Mural dedicado a Carvalho e aos direitos lingüísticos em Ferrol Velho

Mais umha iniciativa em memória de Carvalho Calero: um grupo de sócios e sócias da Artábria figérom nesta mesma manhá um mural num muro mesmo em frente da casa natal de Carvalho. Além de reivindicarmos a sua figura e o seu legado intelectual, com esta acçom quigemos chamar a atençom sobre o ruinoso estado em que se acha o prédio, que ameaça com ruir a qualquer momento.

Polos vistos, o investimento em cultura nom é rendível para os sucessivos governos municipais do nosso concelho, que nos últimos dezassete anos nom figérom nada do que se lhes tem pedido a partir do tecido associativo: que a casa de Carvalho Calero seja recuperada e convertida em mais um local de equipamentos culturais para um bairro que, tal como a casa, está num estado de abandono que fede a futuro projecto urbanístico especulativo...

Vamos deixar que a casa natal de Carvalho desapareça? nom com o nosso silêncio. Continuaremos a reclamar que, governe quem governar, cumpra o que já foi aprovado em pleno: a aquisiçom municipal e restauraçom do prédio.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software